Garden Platform!

Hoi!!

De afgelopen Spring Release van Lawn Fawn was onweerstaanbaar! Zoveel leuke dingen OMG!
Als eerste ben ik met Tuinierende muisjes aan de slag gegaan. In de stempelset zitten er groentes bij, maar ik moest denken aan de cactussen en maakte een cactus tuin ;-)
Het hekje voor bij de Pop Up Platform was ook zo'n goeie en heel tof te combineren. I like!


Eerst maar allerlei verschillende stempels kleuren en dies uitsnijden. Dat was al een klusje op zich.
De gieter is ook zo'n leuke. Deze heb ik geblend met grijs en wat blauw, voor een beetje een verweerd effect. Het zakje zaad zit ook bij de gieter en heb ik uit 2 kleuren cardstock gesneden. Het kleine cactusje komt weer van een ouder setje met een stekelvarkentje en daar zitten dan weer van die leuke kleine elementjes bij. Perfect voor op dit zakje zaad! ;-)
Ook het harkje en het schepje zitten bij diezelfde set.


De cactusjes heb ik deels uit wit en deels uit gekleurd cardstock gesneden. Daarna nog geblend.
De muisjes gekleurd met Copics en verdeeld over het Platform in de tuin. De aarde maakte ik weer met een borderstans en knipte deze in stukken.


Het kleine kruiwagentje, het houten bordje en het wormpje vind ik dan weer zulke leuke kleine details!
Je bent even van de straat zeg maar met het maken van zo'n kaart, maar zó leuk.
Ik word er iedere keer weer zo blij van!



Gebruikte materialen klik!

Superleuk als je weer even langskwam,

Liefs Cornelie

2 opmerkingen

martina's kaartjes zei

helemaal klaar voor de lente !
superleuk kaartje heb je gemaakt
grtjs,martina

GerJanne zei

Oh dat snap ik helemaal, dat je er zelf blij van wordt. Bijna jammer dat hij van eigenaar gaat veranderen...maar dan heb je in elk geval wat uurtjes plezier beleefd. Het ziet er zo geweldig leuk uit! ik ben niet echt een tuinier, maar als i dit zie, krijg ik er bijna zin in!

Back to Top