Liftchallenge #186

Hoi!!

Ennnn...alweer zijn we toe aan een nieuwe Liftchallenge. Tjonge jonge wat vliegt die tijd toch voorbij!
Wel lekker dat het voorjaar voor de deur staat. Lichter, alles komt weer boven de grond, alle beestjes in rep en roer. Heerlijk! Daar zijn we aan toe nietwaar?!

Ook aan een nieuwe Liftkaart ;-) Marjan heeft een hele leuke uitgezocht! En bij mij kwam deze kaart heel goed van pas en heb hem al maanden terug gemaakt.


Mijn oud-collega beviel in december van een zoontje en vlak daarvoor was ik nog bij haar geweest en had het lieve babykamertje gezien...met op 1 wand wilde dieren. Bij het hekje zag ik gelijk allemaal dieren eroverheen koekeloeren. Het idee was ook geboren ;-)

Dit is de voorbeeldkaart en de bedoeling is:

Lift deze kaart en blijf zo dicht mogelijk bij het origineel.  De kaart is van Bibi Cameron en de post op haar blog vind je hier. Je hoeft geen bloemen te gebruiken, het gaat om het model.



De set met de dieren is van Hello Blue Bird en heb ik inmiddels alweer een hele tijd.
Ik heb lekker mijn potloden erbij gepakt en ben heerlijk gaan kleuren. Dat doe ik altijd het liefste op Bristol papier. Dat vind ik zo fijn kleuren als ik met potloden kleur! Daar was ik wel eventjes mee bezig, maar hoe leuk met al die schattige dierenkopjes!



Het hekje gemaakt van Woodgrain Cardstock van Lawn Fawn. Dat gebruik ik zo vaak, zo mooi en handig, ook ;-) Nog een paar brads, zo oud als de weg naar Methusalem, maar met die spijkers is het net echt. De diertjes hebben ook nog van die bijpassende pootjes alsof ze echt op dat hekje hangen, zo grappig. Hier en daar wat blaadjes gestoken en zowel het hekje als de blaadjes geblend, zodat het wat meer gaat leven. Ook nog gesplattertd met goud verf.
De achtergrond met een wolken stencil geblend en een tekstje 'Hello Little One'.
Aan de onderkant nog een strook gras. Dit is een die-namic van MFT.
De naam van het kindje heb ik op een bordje aan het hek genageld, zo is het een heel persoonlijk kaartje geworden.
Zo leuk om dit soort kaartjes te maken!

Je kunt alle kanten op met dit hekje! Kijk maar naar de voorbeelden op het Liftblog. 
Heel benieuwd wat jullie allemaal bedenken.

Je kunt je kaart linke tot vrijdag 29 maart 18.00 uur.

Heel veel plezier weer met Liften!

Liefs Cornelie

8 opmerkingen

alma.heijenk@gmail.com zei

prachtig kaartje en zo mooi ingekleurd!!
groetjes Alma

!neke zei

Heel gaaf Cornelie !
groeten Ineke

Marjan zei

Ik vind je kaart super, dat wist je al. Zo leuk die diertjes die met elkaar zo gezellig chillen op het hekje! Je collega weer ook vast blij van!

Nancy zei

Hey Cornelie,
Wat een super toffe kaart is dat!
Leuk model ook... Vrees dat ik geen tijd heb om mee te doen met de uitdaging maar ik vind de voorbeelden wel super mooi.
Liefs,
Nancy

Angélique zei

Een geweldige kaart, zo schattig!

Rhodé zei

Ik vind hem zo gaaf! Een heel gezellige beestenboel op je kaart. Zo leuk hoe ze allemaal over dat hekje heen hangen.

GerJanne zei

Ontzettend leuk! Zeker voor een baby die een kamer met wilde dieren heeft. Het is een ontzettend leuk liftkaart ende ideeën borrelen alweer.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een superleuke inspiratie-kaart, net als bij Marjan een gezellige beestenboel maar toch weer anders.
Lieve groetjes Miranda

Back to Top