Happy Couple!

Hoi!!

De laatse release van Lawn Fawn was zó leuk! Helemaal als je van tuinieren houdt.
De Build a Greenhouse was gelijk een favoriet, maar omdat je allemaal Greenhouses met plantjes en groentes zag, wilde ik het op een andere manier gebruiken. Toen ik met de set van happy Couple in mijn handen zat, vroeg ik me af hoe het poortje zou passen voor de Greenhouse...
Jaaaaa, dat lukte en zo werd een prieeltje geboren ;-)


De Build a Greenhouse heb ik uit wit cardstock gesneden om zo nog meer de focus op een prieeltje te leggen. De ramen heb ik van Vellum gemaakt. Wat zachter, een beetje dromerig.
Toen de stempeltjes gekleurd en de bloemetjes van het poortje.


Met de releases van Lawn Fawn zitten er bij Cloud9 Crafts altijd leuke bijpassende Goodies in je pakketje. Een feestje in de brievenbus is dat. Bij deze release zat er ook een stukje groen vilt bij. Ik heb dat op deze kaart gebruikt als gras. Daarachter nog gras geblend, door gras uit te snijden en dat als een soort stencil te gebruiken. Blauwe achtegrond met Distressink en nog wat gesplattert. Achter de Greenhouse nog een beetje geel, alsof er licht schijnt binnen of de zon net achter de heuvels verdwijnt :-)


Ik heb de kaart expres rustig gehouden.
Nog een paar vlindertjes en bloemetjes van een andere set.


Aan de binnenkant nog een bruidsboeketje en een tekst om het af te maken.

Heerlijk mee bezig geweest!



Gebruikte materialen vind je hier klik!

Gezellig als je weer langskwam!

Liefs Cornelie

 

5 opmerkingen

Rhodé zei

Ik had al een sneakje gezien. Wat is ie leuk geworden! Dat vellum geeft inderdaad een zacht sfeertje. Nu ben ik wel benieuwd wat er verder nog met dat tuinkasje gemaakt wordt. Ik ga eens kijken wat anderen ermee laten zien. Hij ziet er zo leuk uit!

Cornelie zei

Er komen echt prachtige dingen voorbij 🩵

Angélique zei

Een superleuke kaart, goed gevonden.

Marfien zei

Tof kaartje, heel leuk verzonnen en gemaakt

GerJanne zei

Wat een leuk en origineel gebruik van dat tuinhuisje. Gewoon heel schattig.

Back to Top