Made with Love!

Hoi!!

Even een lief kaartje voor iemand die dat op het moment wel even gebruiken kan!
De challenge deze maand bij Cloud9 Crafts is 

HEARTS!

Deze twee dingen samen, kwam ik op dit kaartje. Een mix van merken en allerlei setjes!


Het stinkdiertje, vind ik zó lief! Deze is van Lawn Fawn. Gekleurd met mijn potloden.
Van een andere set van Lawn Fawn heb ik het envelopje gebruikt. 
Deze komt van de set 'Special Delivery'. Het kleine hartje laten glanzen door 'Glossy Accents'. Ik hou van dat spul ;-) Het pootje van het stinkdiertje heb ik een klein stukje ingesneden, zodat hij het envelopje vast kon houden. Het ballonnetje heb ik gemaakt met de set
'Conversation Heart Add-On' en ook XOXO komt daarvan. Het touwtje en het strikje zijn onderdelen van een set van MFT met ballonnetjes.


De achtergrond heb ik gemaakt met een set van Mama Elephant 'Heart Pocket'.
Daar de hartjes meerdere keren in 2 maten uit dessinpapier uitgesneden en licht geblend en zo verdeeld op de achtergrond van Lawn Fawn cardstock 'Ballet Slippers'.
Het frame is van Heffy Doodle, al vele malen gebruikt! Deze keer uit glitter cardstock gesneden.


De grasborder heb ik gemaakt met een die-namic van MFT. Deze is eigenlijk voor in de Outside the Box set, maar de zijkanten eraf geknipt en zo had ik een leuke border voor in dit frame. Uitgesneden uit de supermooie paperpad 'Spiffy Speckles Petit', met prachtige kleuren en sommige blaadjes met goud splatters! I like ;-) Deze geblend met Distress Ink,  Bundled Sage.
De tekst 'Love' is weer van Lawn Fawn en paste precies. Gewoon uit wit cardstock en verder niets.
Als laatste het tekstje 'Sending', ook weer van het setje 'Special Delivery'.

Met zoveel plezier gemaakt!

Als het jou ook eens leuk lijkt mee te doen met de C9 challenge, dat kan via Instagram of Facebook met gebruik van #c9craftschallenge. Je kunt een shop tegoed winnen van €20,=, heerlijk toch?!

Dit weekend ook lekker de tijd voor mijn hobby, heerlijk, heel veel zin in!
Vanavond gezellig bij m'n zus eten...

Wat zijn jouw plannen voor het weekend?
Geniet ervan,

liefs Cornelie

6 opmerkingen

Angélique zei

Een heel schattig kaartje. Het stinkdiertje brengt de boodschap vast heel goed over.

Anoniem zei

Superlief kaartje laat je weer zien…een toppertje!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Rhodé zei

Heel leuk, dit kaartje! En zo'n frame is zo bruikbaar. Een echte musthave. Veel knustelplezier nog dit weekend!

GerJanne zei

Ontzettend lief kaartje en dat zal vast goed doen.
Van knutselen komt dit weekend niets hier. Gisteren en vandaag Jesse hier, vanmiddag uit lunchen met creavriendinnen, morgen Tieme aanmoedigen bij een hardloopwedstrijd en Guus weer naar huis brengen. Maar maandag.... ja dan heb ik een dagje voor mezelf en mijn hobby.

Daphne zei

Ach, ach, wat een super lief kaartje is dit weer.

Marjan zei

Een prachtige mix van de verschillende merken, dat is jou wel toevertrouwd! Heel gaaf en mooi kaartje, Cornelie. Dank nog voor de prachtige spetterende kaart die je me stuurde en die ik gisteren bij thuiskomst mocht openmaken! XXX

Back to Top