New Home!

Hoi!!

Een gezellige Online date met Nicole had ik vanmiddag. Lekker weer even bijpraten en tegelijkertijd lekker met onze hobby bezig zijn. 
Ik liep al even met dit ideetje, een mooi moment om dit uit te proberen.


De postzegel is van Waffle Flower en blijft een toppertje. Er zijn nu nog meer maten uitgekomen, verleidelijk, maar ik hou het bij deze. Ik zou alleen nog de stempelset met 'stamps' erbij willen. Zodat je de zegels ook kunt stempelen. Deze is aldoor uitverkocht... Voor deze kaart was dat niet nodig.


De achtergrond heb ik eerst met bijbehorend stencil geblend. # zachte kleurtjes. Tumbled Glass, Milled Lavedender en Lost Shadow. 
Daaroverheen een glitterpaste met een stencil van Echo Park, alsof het een behangetje is ;-)

Toen alle meubeltjes van MFT uitgesneden en dit verdeeld over de vakjes. Ik heb hiervoor carfdstock geblend, gekleurd cardstock gebruikt en dessin papier.


Achtergrond papier met houtnerf en een bijpassende kleur. De tekst is van Altenew.
Het kleine kuikentje in het schilderijtje van MFT.
Vaasje uit vellum en de steeltjes met een fineliner getekend.
Het leek me leuk om op deze manier een verhuis kaartje te maken.
Grappig toch, met al die kleine meubeltjes ;-)

Gezellige avond nog!

Liefs Cornelie 

4 opmerkingen

Anoniem zei

Supergaaf gedaan weer Cornelie…elk stukje is leuk aangekleed, top!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

GerJanne zei

Oh wauw wat een tof idee. Die meubeltjes en het gave behang dat je gemaakt hebt! De postzegelstans ligt hier ook te wachten en te wachten...
Wie weet vandaag. Maar er zijn dus ook stempels bij? Dat wist ik niet. Ik heb de sjablonen erbij gekocht...

femke zei

Heey Cornelie,

wat een gave verhuiskaart zo met die meubels als postzegels.
Zelf heb ik de postzegelstans ook nog liggen en gelukkig heb ik de prijsstempeltjes ook in mijn bezit maar nog niet die bijpassende achtergrond stencils. Zoveel ideeën in mijn hoofd maar een lijf die niet mee wilt werken is niet altijd de beste combinatie.

Groetjes Femke

Rhodé zei

Leuke kaart! Die meubeltjes lenen zich perfect voor een verhuiskaart. Leuk zo, die vakjes op je kaart. Dan kun je lekker veel kwijt.

Back to Top