Swap Saturday!

Hoi!!

De tweede post met het swappakket en vandaag gaan we aan dagje naar het strand. Dat is het thema van vandaag!


Natuurlijk moest daar het schattige meisje van PI voor gebruikt worden. Gekleurd met Copics, passend bij het dessin papier.


De background stamp inspireerde mij voor deze kaart. Zodoende de achtergrond in delen. Dit heb ik met borderstansen gemaakt en verschillend dessinpapiertjes. 
Een deel open gelaten om een shaker gedeelte van te maken. Ik heb al eens eerder zoiets gemaakt, maar dat was met een backdrop met golven. Toen heb ik daar ook een shaker paneel van gemaakt.
Het kaartje zie je hier in deze blogpost klik!


In het paneel alle delen opgeplakt en bovenop het meisje met 3d tape.


Teksten erbij en klaar!
En dan kijk ik altijd weer zo uit wat Nicole heeft gemaakt!

Over een maandje alweer de laatste met dit pakket.


Tot over een maandje!

Liefs Cornelie

11 opmerkingen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Gezellig dat we samen naar het strand gaan Cornelie en ook nog eens een mooi strand. Heerlijk die frisse kleuren en zo leuk dat schudgedeelte erbij. Het is weer een plaatje.
Lieve groetjes Miranda

Kaartenkraam zei

Wat een leuke manier om een schudgedeelte te maken. Leuk alles in rood-wit-blauw, het is weer een superleuke kaart geworden!

groetjes van Ank

Nancy Soetaert zei

Heel mooi strandkaartje!
Groetjes
Nancy

Angélique zei

Een heel mooie, leuke kaart, het meisje staat er mooi op.

Rhodé zei

Net als bij Nicole dat schattige meisje op je kaart! Leuk ook die streepjes op haar shirt om het wat extra dimensie te geven. Ik had al zo'n vermoeden dat jij zou gaan voor de kleurtjes uit het pakket. Het is echt weer een heel leuk kaartje geworden!

GerJanne zei

Lekker fris! En wat leuk het schudgedeelte op deze manier.
De tekst vind ik ook heel lief!
Nu naar Nicole...en alweer bijna de laatste met dit pakket?

Marfien zei

Gaaf kaartje, leuke uitvoering

Marjan zei

Zag de kaart van Nicole zojuist op haar blog, ook erg gaaf! Net als deze van jou, ik vind de kleuren er ook goed bij passen en zo leuk zoasl je de shake hebt gemaakt!

!neke zei

Super leuk !!!!!

Kekke Kaarten zei

Wow, wat een gezellige versie van jullie thema stranddag. Gaaf weer het shakergedeelte in jouw kaartje. Iedere keer weer knap hoe je dat verzint. Op naar het strand zou ik zeggen :-)
Fijn weekend en groetjes, Gerjon

Nicole Parmentier zei

Love it!! Ik dacht dat ik al gereageerd had maar blijkbaar had ik je post op mijn telefoon bekeken en daar kan ik niet reageren. Helemaal niet erg want je bent weer super productief geweest en ik heb weer allemaal prachtige creaties van je ontdekt op je blog ;-) Je strandkaartje is geweldig. Superleuk met het shakergedeelte en de frisse kleuren! Ik heb hier dezelfde spulletjes en kan je kaartje dus gewoon namaken ha ha wellicht doe ik dat een keer, ik vind hem namelijk echt heel gaaf!

Back to Top