Merry Monday!

Hoi!!

Merry Monday 22!

Halverwege de maand, tijd voor een nieuwe Merry Monday!

Het bevalt goed om niet iedere week iets te 'moeten' maken. Ik moet natuurlijk helemaal niets, maar als ik zoiets heb verzonnen, dan ben ik daar consequent in. Niet altijd makkelijk, geloof me ;-)
Fijn dit te hebben doorbroken.
Deze keer een ouder setje van Clearly Besotted erbij gepakt met die cute muisjes op het ijs.


Als eerste de kleurtjes bedacht, dat werd het uitgangspunt.
De achtergrond heb ik geblend op cardstock van Lawn Fawn 'Fog'. Een heel mooie subtiel grijs tintje.
Daarop heb ik geblend met Distress Ink Antique Linen en Speckled Egg.


Daaroverheen heb ik gesplatterd met witte inkt en gouden spetters. Daarna een stencil van Lawn Fawn erbij gepakt met sneeuwsteren en deze ingesmeerd met een heel mooie kleurtje pasta van Nuvo.


Toen de muisjes gestempeld en ingekleurd met Copics.
Ik heb ze met 3-D tape geplakt op de ovals van MFT.


Een strookje dessinpapier en nog een tekst en een paar sequins.
Ik word blij van deze kleuren!

Geniet van deze nieuwe week!

Liefs Cornelie

7 opmerkingen

Daphne zei

Ik word hier ook blij van, alhoewel ik het wel héél zielig vind dat 1 muisje zo gevallen is.
Gelukkig komt zijn vriendje eraan om te helpen🥰.
Mooie kleuren inderdaad!

Kaartenkraam zei

Wat een schattig kaartje. De kleuren zijn ook heel mooi.

groetjes van Ank

Angélique zei

Een super mooie, lieve kaart. Je hebt voor prachtige kleuren gekozen, diesneeuwsterren zijn werkelijk prachtig! De schaatsende muisjes zijn zo schattig, mooi gekleurd ook.

Anoniem zei

Erg leuk je kaartje Cornelie…supermooie kleuren idd en het tafereeltje is echt schattig!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Rhodé zei

Een heel lief kerstkaartje! Mooi in die zachte tinten. En al is het dan een wat oudere set: hij is nog steeds heel leuk met die schattige muisjes.
En je hobby moet hobby blijven: groot gelijk om het te doorbreken zodra iets als een verplichting gaat voelen!

GerJanne zei

Oei, ze begeven zich op dun ijs... maar wat een enig tafereeltje is het! En de kleuren zijn natuurlijk perfect voor de winter (en natuurlijk ook voor andere seizoenen, maar voor de winter echt perfect!)

Nicole Parmentier zei

Wat een liefie in deze zachte kleurtjes! Ook de pasta-sneeuwvlokken zijn een prachtig detail, ik houd er van!

Back to Top