Interactive Folded Shakercard!

Hoi!!

Deze maand is de challenge bij Cloud9 Crafts

'Ocean/Beach'

Helemaal in mijn straatje! Ik had zin om er een mooi projectje van te maken en zo werd het een
Interactive Folded Shakercard!


Een drieluik met doorkijkjes. 


De allereerste is een transparant doorkijkje en, hoe kan het ook anders, is een shaker paneel geworden!
Het shakermateriaal zijn allemaal zee kleurtjes met schelpjes en veertjes.
Verder een paneel geëmbosst met een supermooie embossing folder van Spellbinders. Direct verliefd, zo mooi met het 3D effect van de touwen! Wanneer je je papier nat sprayt, wordt het resultaat nóg sprekender.
Het strand/duinen nagebootst met border stansen en wat leuke strand dingetjes gestempeld. Gekleurd met Copics.


In het tweede paneel zitten we al in de zee. De golven ook weer gemaakt met border stansen en daarin alles wat er maar leuk bij past ;-)


Het derde paneel ook weer geëmbosst. De tweede heb ik bewust niet gedaan, anders was ik bang dat het te druk zou worden.
Hier is een eilandje in de zee, waar de vuurtoren staat, de krab van het goed leven geniet en er een heuse schat gevonden kan worden ;-)


Hier de kaart plat gelegd. Zo zie je het geheel beter.


En hier is de schat inmiddels gevonden ;-))

Deze kaart heb ik met zoveel plezier gemaakt! Geen idee aan wie ik deze ga sturen, maar vooralsnog staat ie op mijn kastje. Nog even zelf van genieten.

Wil je weten welke sets, materialen en Copics ik heb gebruikt? Klik dan op de volgende link:


Gebruikte materialen klik!

6 opmerkingen

Daphne zei

Zo, zo, zo verschrikkelijk leuk!
Wat een mooie, verrassende, complete kaart.

Angélique zei

Geweldig Cornelie! Er is zoveel te zien, je hebt je echt helemaal uitgeleefd, alles in jouw eigen stijl, zo ontzettend leuk! Ik geef je groot gelijk dat je er vootlopig zelf naar kijkt.

Anoniem zei

Superleuk weer Cornelie! Er is zoveel leuks op te zien…helemaal jouw style, toppie!
Groetjes
Ellen’s Greetingcards

Rhodé zei

Dit is echt wel een heel project! Ik kan me helemaal voorstellen dat het een feestje was om deze te maken. En dan ook nog een schat verstopt. Jouw kaart is een cadeau op zichzelf. Ik zou hem lekker een poos op je kastje laren staan om er lekker zelf van te genieten. Fijn weekend!

GerJanne zei

Wauw hee! Dat is en geweldige kaart! Wat ontzettend mooi gedaan en zo leuk met schudgedeelte en verstopte schat! Hoe bedenk je het toch elke keer!
Ik zou er ook zelf een poos van genieten, als ik jou was. Misschien zelfs wel tot november😇

Nicole Parmentier zei

Je weet het van me, ik ben geen Lawn Fawn fan. Meestal omdat alle kaarten een beetje op elkaar gaan lijken. Maar bij jou is dat dan weer helemaal niet het geval! Super origineel en creatief gedaan, echt een beauty. (en een hoop werk volgens mij!) Je zou er een workshop van moeten maken...

Back to Top