Hello!

Hoi!!

Deze kaart heb ik voor Tim & Nynke gemaakt. Zij waren lekker op vakantie geweest en komen vandaag weer thuis. Dit kaartje is tevens een uitnodiging om ze mee uit eten te nemen.


De grote tekst 'Hello' is van The Stamp Market. Ik heb eerst op een stuk cardstock kleuren geblend, een beetje passend bij het huisje qua kleur. Daarna uitgesneden


De embossingfolder kreeg ik laatst van Marjan, we hadden eindelijk weer eens afgesproken en dat was een heerlijke dag! Blij met deze embossingfolder, dus die wilde ik gelijk gebruiken.


Het huisje is een Doodle Pop van Doodlebug. Ik val altijd als een blok voor deze leuke eye cathers!
Het is een eenvoudig kaartje, mijn modus was er totaal niet in de vakantie. Zoveel tijd en het wilde maar niet echt borrelen bij me.
Vandaag weer begonnen, ook weer helemaal goed ;-)

Fijne week!

Liefs Cornelie

6 opmerkingen

Rhodé zei

Wat een leuk huisje op je kaart! Met die mooie grote letters er achter ben je dan al een heel eind met je kaart.
Nu je aan het werk bent vind je vast je Mojo weer snel terug. Jouw werkomgeving is tenslotte heel inspirerend!

Angélique zei

Een superleuke kaart, heel geslaagd voor de vakantiegangers.

Nancy zei

Hey Cornelie,
Wat een leuke kaart in die vrolijke kleuren! Jij maakt altijd zo van die vrolijke kaarten, daar hou ik wel van...
Het huisje lijkt wel van een knipvel, maar dan wel een moderne versie... Normaal hou ik daar niet van maar dit is wel een leuke!
Ik wens je nog veel creativiteit toe!
Liefs,
Nancy

GerJanne zei

Oh.... dat huisje is echt enig!!! Supergaaf en ook hoe je de kleuren ervan gekozen hebt. Wie weet komt de inspiratie wel weer als je juist aan het werk bent...en dan minder tijd, zal je altijd zien.

Kekke Kaarten zei

Daar zullen de thuiskomers blij mee zijn. Wat een heerlijke kleuren heb je gebruikt. Gaaf ook de grote subtiele tekst! Veel plezier alvast met jullie etentje :-)
Groetjes, Gerjon

Nicole Parmentier zei

Wat gezellig om bij thuiskomst zo een prachtig kaartje van mams te vinden! Gezellig idee ook om ze mee uit eten te vragen, zo kun je meteen alle vakantie avonturen horen. Echt weer een heerlijk vrolijk kaartje!

Back to Top