Summertime!


Hoi!!

Een beetje zomerse sferen erin brengen hoor. Dat druilerige weer ben ik nu wel een beetje zat ;-)
Deze kaart heb ik alweer een hele tijd geleden gemaakt. Halverwege juni ergens, nog voor mijn vakantie. Een lekker zomers kaartje!


Het autootje is van Lawn Fawn en daar waren nu súper leuke add-ons voor met stranddingetjes, maar ook een met koffertjes en nog 1 met vismateriaal. Zó leuk!


Het ovaal is van Mama Elephant en leek mij een leuk doorkijkje. 


De weg en de palmbomen zijn ook van Lawn Fawn. Het matcht allemaal zo leuk met elkaar!
Ik heb wel al heel wat van dit soort kaarten voorbij zien komen, dat is ook de reden dat ik iets langer heb gewacht met plaatsen.
Heerlijk mee bezig geweest met deze kaart!

Gezellige dag nog!

Liefs Cornelie

5 opmerkingen

GerJanne zei

Wat een enige kaart! Toen je hem maakte had je vast waanzinnig veel zin in de vakantie. Het matcht inderdaad mooi met elkaar. ik vind het altijd knap dat er zo'n leuk tafereeltje tevoorschijn komt onder jouw handen vandaan.

Angélique zei

Een superleuke vakantiekaart, je hebt de stempels weer heel mooi ingekleurd en er een leuk tafereeltje mee gemaakt. Ik hoor ze bijna zingen:"we gaan naar Zandvoort, al aan de zee..."

Rhodé zei

Je hebt een leuk tafereeltje opgebouwd! Het wegwijzertje is ook zo tof! Ik word helemaal vrolijk van dit kaartje. Inderdaad net wat we nodig hebben met dit regenachtige en koude weer...

Kekke Kaarten zei

Dit is natuurlijk wel het ultieme vakantiekaartje! Ook al ben ik net terug van mijn vakantie, ik krijgt meteen weer de kriebels wanneer ik dit kaartje zie. Zó leuk gedaan.
Groetjes, Gerjon

Nicole Parmentier zei

Ja hier worden we vrolijk van! Nu maar hopen dat ze niet in de file komen te staan ha ha. Helemaal leuk weer!

Back to Top