Sunday Shaker!

Hoi!!

Even een Sunday Shaker tussendoor ;-)
Deze kaart maakte ik voor Cloud9 Crafts, met de Critter Huggers van Lawn Fawn.

De Critter Huggers zijn zó leuk! Als je de basis hebt, zijn er daarnaast nog meerdere Add-Ons. Zo maak je voor iedere gelegenheid wel een kaart. Deze keer was er een Summer Add-On. 
Enig met het hoedje, de tas, zonnebril, limonadeglas!


Ik heb geprobeerd een beest te maken die er niet standaard bij zit. Mij laten inspireren door Sandy Alnock. Ik heb een poes gemaakt. Het snuitje met het omgekeerde hartje zag ik bij Sandy, voor weer een ander dier, maar voor een poes leek het mij ook een goed idee. Ik had nog snorharen willen maken, maar dat ben ik uiteindelijk toch vergeten, ander keertje maar.
De staart is normaal veel dikker, maar daar heb ik met dezelfde mal een stukje afgesneden, zodat het meer op de staart van een kat lijkt, of poes ;-)



Beetje blenden...en toen kon ik beginnen met het 'aankleden'.
Voor de hoed pakte ik een dessin papiertje van MFT met het breisel, dat geeft gelijk een leuk effect.
De strandtas heb ik uit Woodgrain cardstock gesneden en dat gaf weer het idee van een rieten tas, 
vond ik dan ;-)



Bloemetje op de hoed en natuurlijk een glas limonade in de hand.
Het leek me leuk om dit glas nogmaals te maken, maar dan uitvergroot, met de set 'Build a Drink' en ook dezelfde kleurtjes daarvoor te gebruiken. Met shakertjes natuurlijk. Sinaasappeltjes en ijsblokjes, hoe leuk is dat?!



Hij kwam uit m'n tenen, maar uiteindelijk wel tevreden hihi.

Voor gebruikte materialen klik!


Liefs Cornelie

7 opmerkingen

Kaartenkraam zei

Het is weer een superleuke shaker geworden. Wat zijn die ijsblokjes leuk, helaas kan ik ze niet vinden op de website van Cloud 9

groetjes van Ank

Marfien zei

Tof kaartje, leuk gemaakt met de poes in de strandstoel

Nicole Parmentier zei

OMG!!! Hoe supercute is dit!!! Zelfs een hondenmens als ik smelt bij dit zomerse katje! En dan die ijsblokjes in dat glas.. echt, tot in elk detail weer helemaal uitgedacht, geweldig!

Kaartenkraam zei

Bedankt dat je me nog even tipte, heb de ijsblokjes besteld ;-)

groetjes van Ank

Marjan zei

Vind dat altijd zo grappig als jij zegt dat het uit je tenen kwam! Ik geloof je natuurlijk, maar ik zie het er nooit vanaf en je kaart is weer een plaatje!! Dat glas limonade ahhhh!!

Kaartenkraam zei

Gisteren de bestelling binnen gekregen, leuk verpakt en reuze tevreden!

groetjes van Ank

Rhodé zei

Superleuk en zo creatief bedacht! Hele creatieve tenen heb jij🤭

Back to Top