Pop-Up Pals

Hoi!!

Er is er 1 jarig...

Vandaag is het de verjaardag van Yuki, deze kaart heb ik gemaakt en deze schattige beestjes passen goed bij haar ;-)


Het zijn de Pop-Up Pals van My Favorite Things. Wat een leuke set!


Ik heb als eerste het konijntje in elkaar gezet. Daarna ben ik met het Pop-Up systeempje aan de gang gegaan, zodat het makkelijk op en neer kon schuiven.
Alles geblend, gesplatterd en gedaan en toen kon ik eindelijk het resultaat zien.


De onderkant vond ik nog een beetje saai. Daar heb ik uiteindelijk de bloemetjes gemaakt en later ook nog het poesje. Dat was precies wat het nog nodig had.
De tekst vind ik er ook erg leuk bij ;-)


En natuurlijk een actie filmpje ;-)

Best een heel klusje alles bij elkaar, maar het blijft leuk, interactive kaartjes!

Liefs Cornelie

2 opmerkingen

Bernadet zei

Ach Cornelie, deze is waanzinnig mooi!!
Zo leuk hoe dat kleine konijntje naar boven piept.
Het kleine poesje maakt het helemaal af.
Eigenlijk helemaal niet goed voor mij om dit te zien. Ben gek op zulke kaartjes en moet me inhouden om niet meteen te gaan bestellen.

Marjan zei

Ohhh, zooo schattig dit kaartje, heel erg mooi!!

Back to Top