Let's Shell-ebrate!

Hoi!!

Schelpjes en eigenlijk alles wat bij de zee hoort heb ik een zwak voor ;-)
Zo ook deze schelpjes van Lawn Fawn. Supertof dat deze ook weeer in de jar past.


Ik heb er weer eens mijn potloden bij gepakt, op Bristol papier, dat kleurt echt superfijn!
Stiekem is het ook een shaker, maar heel subtiel met vellum.


De achtergrond zijn golven en wolken. Het doorkijkje stenen. Ik had het eerst deels gekleurd met 1 kleur, maar dat werd een beetje saai. Yuki zei toen, misschien met een keitjes stencil en dat was precies wat de kaart nog nodig had ;-)


Het kurk vond ik qua stijl er ook leuk bij passen. Zandheuvels, schelpen verzamelen...


Met dezelfde set ook nog een cadeaulabel gemaakt.
Heel tof deze set, erg blij mee!

Nieuwsgierig naar alle gebruikte materialen?



Klik hier!

4 opmerkingen

Daphne zei

Echt iets voor jou, deze set.
Past Helemaal in de tijd van nu, zomer!
Leuk, ook het label, knap gemaakt.

Rhodé zei

Prachtige kaart en label heb je gemaakt, Cornelie! De tekst heb je ook weer zo leuk verwerkt op je kaart. Een hele mooie stempelset die je voor allerlei gelegenheden kunt gebruiken!

GerJanne zei

Helemaal leuk deze kaart met de grappige tekst!

Marfien zei

Tof kaartje is dit, leuk met de schelpjes in een pot
Lief label van het restant

Back to Top