Sunday Shaker!

Hoi!

Vanaf nu dus elke 1e zondag van een nieuwe maand mijn Sunday Shaker. Even iets minder mag ook wel ;-) Inmiddels had ik al vanaf begin december 2021 iedere week een Sunday Shaker geplaatst, voor zover ik het terug kon vinden. Das eigenlijk best al een tijdje. Hoog tijd om dat te veranderen.




Deze kaart heb ik gemaakt voor Marit. Zij was afgelopen maand jarig en deze kleurtjes vind ze wel mooi. Ik heb weer wat merken met elkaar gecombineerd, maar de hoofdmoot is toch wel Lawn Fawn.


De basiskaart is gemaakt met een die van Mama Elephant, gesneden uit Cardstock van Lawn Fawn met een subtiel glittertje. Daaruit heb ik met een die-namic van MFT de honingraat gesneden. Een mooie speelse stans voor een achtergrond en voor een shakerkaart!


De afbeeldingen van de bijtjes en zo zijn van Lawn Fawn en heb ik gekleurd met Copics.
De label tekstjes zijn van MFT en heb ik gecombineerd met de letters van Lawn Fawn en daar BEE uitgesneden. De letters een laagje gegeven met Glossy Accents en daaroverheen glitter gestrooid.


Het shaker materiaal is weer een mixje van allerlei. Picket Fence, Cosmic Shimmer en Buttons Gallore.
Deze leuke shakertjes maken er gelijk een feestje van!

Klik voor gebruikte materialen op de volgende link:



Gezellige zondag!

Liefs Cornelie

6 opmerkingen

Angélique zei

Wat een geweldige kaart en wat heb je hem mooi op de foto gezet! Al die stempeltjes zijn zo mooi gekleurd, alle materialen zorgvuldig bij elkaar gezocht, het is een superleuk geheel.

Daphne zei

Oh, wat gaaf is dit nou toch weer!!
Ik ben helemaal verliefd op de kleine bijtjes.
Ik ben toch wel zwaar fan van jouw shaker kaartjes hoor.

Rhodé zei

Wat is een superleuke kaart! Ik krijg direct zin om ook weer te knutselen! De kleurtjes, de bijtjes, de details: geweldig!

Kaartenkraam zei

Geweldig leuke shakercard!! Jij weet alles zo leuk met elkaar te combineren.
Je hebt me ook weer helemaal geïnspireerd tot het maken van een shaker en die staat dus nu ook op mijn blog.

groetjes van Ank

Marfien zei

Wat een drukte in deze bijenkast, vrolijk kaartje Cornelie

GerJanne zei

Nou een keer per maand een shaker....je maakt er vast wel meer toch? Deze is in elk geval super leuk! Mooie materialen heb je gebruikt. Ales past ook perfect bij elkaar. Dank je voor je mail!

Back to Top