Merry Monday!

Hoi!!

Merry Monday 19!

Deze week weer een cadeaulabel. Blijf ik toch ook superleuk vinden om te maken en staat zo tof op een cadeautje! Weinig werk, en krijg nu al zin om de cadeautjes mooi in te pakken ;-)


Het label is van My Favorite Things en de stempel van de pinguïn ook.
Deze heb ik gekleurd met Copics.


Basis is cardstock en het middelste gedeelte licht geblend.
De strik van het cadeautje van glitter voorzien, d.m.v Glossy Accents en daaroverheen licht glitter strooien. Dat glanst zo mooi!


Bakers Twine als touwtje en natuurlijk wat belletjes, want dat hoor er ook een beetje bij vind ik altijd.
Deze heb ik vrijdagavond gemaakt na een paar dagen hard werken met de Lawn Fawn release.
Moe, maar zeker voldaan, want het is ook heel gezellig.
Zo even een klein projectje maken is dan heerlijk om even helemaal te ontspannen.

Geniet van de komende week!

Liefs Cornelie

6 opmerkingen

Angélique zei

Een prachtig label, een cadeautje opzich. Zo mooi gekleurd!

Daphne zei

Heel leuk.
Ik vind de kleurtjes zo leuk.
En ja, die mini belletjes, die maken het helemaal af.

Rhodé zei

Een hele leuke tag! Ik kan me voorstellen dat dat ontspannend werkt na het harde werken rondom de nieuwe release.

Anoniem zei

Beeldschoon kaartje weer, erg mooi geheel heb je ervan gemaakt!
Echt een Cornelie-kaart!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

GerJanne zei

Wat een leuke label is het! Kan me helemaal indenken dat je hem aan een cadeautje wil hangen....

Nicole Parmentier zei

Ohh kerst.. ik moet daar echt nog even niet aan denken! Neemt niet weg dat ik je label echt super cute vind!!

Back to Top