Sunday Shaker!

Hoi!!

Een paar weekjes geleden kreeg ik via Instagram het verzoek of ik een babykaartje wilde maken.
Tuurlijk, dat vind ik altijd super leuk om te doen!
Ik vroeg naar een geboortekaartje, maar dat had ze nog niet. Ik kreeg een paar foto's van de baby.
De kleurkeuze van mijn kaartje heb ik gemaakt naar aanleiding van de foto's.


Het mocht een shakercard worden. Wat heerlijk!
Het mooie ruitjes papier komt uit een oud blokje van Echo Park, maar was precies de kleur van kleurtjes die ze droeg. Zwart\wit zat weer in een lakentje en zo koos ik voor dit frame.
 Het frame is van Heffy Doodle.


Het olifantje is van MFT en dit blijft een schattig setje. Een bloemetje in het haar om het toch een beetje meisjesachtig te maken. De sterrenballon is van Clearly Besotted. Het oranje/terra, kwam ook weer van de lakentjes.


Op deze manier ook het shaker materiaal bij elkaar gezocht en ook nog een aantal kleine baby figuurtjes uitgesneden en erbij gestopt, ook weer in diezelfde oranje kleur. Dit zijn setjes van Marianne Design en er zijn verschillende soorten van, heel erg leuk om daar shaker materiaal van te maken.

De naam Joleen heb ik gemaakt met een set van Lawn Fawn.

Niet echt traditionele kleuren voor een baby kaartje, maar stiekem vind ik dat juist wel leuk.
Ik hoop de ontvanger ook!

Geniet van je zondag,

liefs Cornelie

6 opmerkingen

Rhodé zei

Ik ben helemaal weg van je kaartje! Doordat je de naam onder elkaar gezet hebt is het gelijk een origineel kaartje. En zelf shakermateriaal maken: ik ben er fan van. Leuk om dat bij jou te zien!

Angélique zei

Een heel leuke kaart, mooi om te lezen hoe je bij de kleurencombinatie bent gekomen.
Ik vind het oranje heel mooi op de kaart.

Marfien zei

Een hele leuke schudkaart voor de nieuwe wereldburger, ik hou daar wel van.
Nog bedankt voor de leuke verjaardagskaart die gister in de bus viel

GerJanne zei

Superleuk kaartje is het! En niet traditionele kleuren zijn ook erg leuk!
Dat vinden de ontvangers vast ook!

Daphne zei

Hey is een héél erg schattig kaartje.

Nicole Parmentier zei

Echt een geweldig babykaartje dit! Ik houd van pastels in combinatie met zwart/wit dat geeft altijd net dat beetje pit aan een zoet kaartje. Love it!!

Back to Top