Swap Saturday!

Hoi!!

Een nieuwe 'Swap Saturday' en we zijn al in zomerse sferen. Echt een supermooi en leuk pakket, zo blij mee! Op slag verliefd op de vuurtoren. Dat werd ook gelijk ons eerste thema. Leuk!


Als eerste ale delen van de vuurtoren uitgestanst. Even kijken hoe ik de kleuren zou doen...
Toen bedacht ik me ineens de EZ-lights van 'Pear Blossom', deze hebben we ook al eens in een Swap gehad, maar voor deze vuurtoren natuurlijk helemaal te gek!


Even bedenken hoe ik dat zou doen. Als eerste de achtergrond gemaakt. In het pakket zat ook een te gekke background stempel met golven en deze kan je van elkaar loshalen. Briljant!
Dus zo kon ik zand en golven stempelen.
Wolken met een stencil gemaakt. Toen de vuurtoren een plekje gegeven en over de onderkant nog met cardstock een stukje zand, alsof het daar in staat.


De lichtjes aangebracht en dat is met de lichtjes echt super makkelijk en snel te doen!
Achter de raampjes stukjes vliegerpapier geplakt, zodat je het licht er mooi doorheen ziet schijnen.
De 'push button' heb ik onder een zeilbootje geplaatst.


Zo leuk dat effect met die lichtjes. Het is omdat het best wel een klusje is dat ik het niet zo heel vaak doe, maar heel tof! 
Hier nog een 'actie' filmpje ;-))

Heel blij met het pakket, helemaal in mijn straatje.
Benieuwd wat Nicole heeft gemaakt, vast wel weer iets geniaals! klik!

Heel fijn weekend!

Liefs Cornelie

7 opmerkingen

Rhodé zei

Ik heb net bij Nicole gekeken. Jullie hebben echt heel verschillende kaarten. Zo leuk! Gaaf dat jij echt licht in de vuurtoren hebt verwerkt. Dat is het extra werk wel waard!

Nicole Parmentier zei

Oh wow, Je kaart is echt te gek! Die lichtjes zijn zo gaaf en perfect voor deze vuurtoren!! Ook de vorm van je kaart is zo leuk gevonden. Ik ben er weg van!

Angélique zei

Wat een gave kaart, zeker met die echte lichtjes. Leuk dat het schakelaartje achter het bootje zit. De achtergrond is heel mooi gemaakt, maar ook de ovale vorm vind ik heel origineel.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ontzettend leuk met die echte lichtjes achter de vuurtoren raampjes. Een vrolijke zomerse kaart Cornelie.
Lieve groetjes Miranda

Marfien zei

Tof kaartje, leuk model en de vuurtoren die echt licht geeft, mooi met de golven en het strand, gelukkig vaart de boot de goede kant op . . .

Marjolein zei

Wat een hartstikke leuke kaart Cornelie! Zo leuk gedaan met het echte lampje er in. Groetjes Marjolein

Anoniem zei

Geweldig leuk gemaakt weer met de leuke lichtjes!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Back to Top