Liftchallenge #115

Hoi!!

De nieuwe liftchallenge staat weer klaar op ons liftblog!
Een prachtige kaart gaan we lift van;



Alle bijzonderheden over deze lift, vind je op het liftblog.

Ik hou van het transparante en het verrassende effect dat het geeft.



Ik heb dit voorbeeld gemaakt. De bloemen heb ik gemaakt met dubbelzijdige plakvellen van Elizabeth Craft Designs, en het matte materiaal is van Rayer.


De stempes zijn van Clearly Besotted, en heb ik met de MISTI gestempeld.


Natuurlijk ook de binnenkant afgewerkt, want dat is met transparante kaarten wel belangrijk!


Een leuke uitdaging, en deze loopt tot vrijdag 24 maart 18.00 uur!

Veel plezier weer!

groetjes Cornelie






13 opmerkingen

!neke zei

Zo Cornelie, deze is wel heel gaaf !!!!
Zal de grijze massa in mijn hoofd maar weer eens aanzetten.

groeten Ineke

Marjan zei

Vroeg me al af hoe jij die bloemen gemaakt had, leuk spul! En een gaaf kaartje!

Ellen zei

Wat een mooie uitwerking! Prachtig van kleur ook.

Maria V zei

Ooh, wat mooi. Dit is weer eens heel wat anders. 10 Met een griffel ;)

Nicole Parmentier zei

Ik had natuurlijk al op mijn werk even op mijn telefoon gekeken wat jullie gemaakt hadden, maar nu pas de tijd om te reageren.. Wat een gaaf effect die matte bloemen. Het doet een beetje denken aan gezandstraald glas. Prachtig kaartje & superleuke challenge dit!!!

Colien zei

Jeetje, wat een uitdaging is deze lift! Maar jij hebt er weer echt je eigen draai aan gegeven en er iets fantastisch van gemaakt: top!
grtz. Colien

Angelique zei

Een behoorlijk pittige challenge. Je voorbeeldkaart is prachtig, mooi die matte bloemen met het blauw van de vogeltjes.
lieve groetjes Angelique

Sarah zei

Mooi! Wat een uitdaging deze challenge. Ik kijk er naar uit om ieder zijn kaart hiervan te zien!
Ikzelf weet nog niet of ik me er aan waag...

Danielle zei

Een echte uitdaging weer.... maar wat is je voorbeeldkaartje gaaf Cornelie!! Erg mooi!!

Stella zei

WOW! Niet echt origineel maar het is wel het eerste wat ik dacht:) Ik vind ook jouw uitwerking vele malen mooier dan die van Nichole. De kleuren zijn natuurlijk ook geweldig. Een beauty!

GerJanne zei

Wat een mooie kaart en een bijzondere liftchallenge. Knap hoe jullie de voorbeelden allemaalgemaakt hebben. Het kraakt al hierboven.
Fijne avond !!
GerJanne

Janette van Otterlo zei

Wat een supergave kaart!!
Grtz Janette

Ellen zei

Ik vind hem super gemaakt en prachtig deze aqua kleur...toppie!
Groetjes Ellen


Back to Top