IDEE&post!

Hoi!!

De iDEE&post van januari, februari en maart zit er alweer bijna op. We hebben inmiddels het nieuwe pakket alweer uitgezocht en beginnen binnenkort alweer aan de nieuwe voorbeelden.
Maar voordat...eerst een greep uit de voorbeelden die ik heb gemaakt met het vorige pakket!



Bij deze was er weinig nodig. Het dessinpapier is geweldig en de mailbox maakt het af!


Bij deze kaart heb ik de schets van Judith gebruikt, en heb de tekst stempels van Every DEE stamps, stickers uit de IP en de stempels van Karin Joan gecombineerd. 


Hier een cadeau pillow box gepimpt.


Op deze kaart een van de tags die ook in het pakket zaten verwerkt. Samen met de die-namic van My Favorite Things en de stickertjes uit het pakket. Ook nog de stempels van Sugar Pea gebruikt, en de pearl drops van NUVO. Deze zat ook in het pakket, en Miranda heeft nog veeeeel meer kleurtjes in de web winkel.

Een paar foto's zijn wat donker. Hopelijk is dat vanaf nu verleden tijd, want ik vierde gisteren alvast mijn verjaardag, en ik kreeg een foto studiootje cadeau! Blij mee!!


Nu nog even goed ermee leren werken, maar dat vogel ik wel uit ;-)

Fijne zondag verder allemaal!

Groetjes Cornelie


15 opmerkingen

!neke zei

Allereerst gefeliciteerd !!!!!!

Leuke kaarten en pillowbox heb je gemaakt !!!!

Ben benieuwd naar je fotostudio !!!!!!

groeten Ineke

Stella zei

Jouw kaarten en pillow box; allemaal heel verschillend. Maar één ding hebben ze gemeen. Allemaal supermooi. Ik vraag mij zo vaak af waar je al die geniale ideeën vandaan haalt:)

Wat een gaaf cadeau..een lichttent. Daar ga je veel plezier van hebben. Wat een super cadeau!

martina's kaartjes zei

wat een leuke reeks creaties ! top
grtjs,martina
x

GerJanne zei

Ah, leuk een foto studiootje. Ben benieuwd naar de volgende foto's van je kaartjes! Ze zijn allemaal weer gaaf en je pillowbox is ook een toppertje.
Groetjes,
GerJanne

Marjan zei

Gaaf zeg, je cadeautje, ben benieuwd hoe het je bevalt! De kaartjes en de pillow box zijn toppie, zoals altijd! Val vooral voor die eerste, erg gaaf!

Ellen zei

Ben heel benieuwd naar de foto's die je met je fotostudio gaat maken. Lijkt me wel wat, want het blijft een dingetje goede foto's maken. Jouw reeks kaarten is superleuk. Lekker vrolijk, dat kun jij goed. Gezellige avond!

Dora zei

prachtige kaarten met dat papier. Wat leuk dat je een eigen fotostudio heb ontvangen voor je verjaardag. Veel plezier ermee.

Linda Visser - van der Velden zei

Gave kaartjes! Echt leukerds weer :). En gaaf zo'n fotostudiootje! Ik heb daar ook wel eens naar gekeken. Ik ben heel benieuwd hoe het je bevalt! Groetjes, Linda

Maria V zei

Wat een gezellige productie. Lekker vrolijk en prachtig papier. Ik wist niet dat een fotostudio bestond. Ik snap dat je er blij mee ben. Veel plezier met het nemen van de volgende foto's.

Je@net zei

Alvast gefeliciteerd met je verjaardag en wat een gaaf cadeau heb je gekregen. Daar ga je vast veel plezier aan beleven.
En je kaartjes zijn als altijd weer super gaaf. Mooie papiertjes en prachtige stempels!

Colien zei

Proficiat!! Wat een mooie serie laat je zien, stuk voor stuk mooie creaties! Tof cadeau... al moet ik zeggen dat ie hier al heel lang ongebruikt, ingeklapt staat... ligt aan mij, hoor! Jij gaat em vast heel veel gebruiken ;-)
grtz.Colien

Nicole Parmentier zei

Prachtige serie Cornelie! Jij weet wel raad met die kit!! Het foto-studiootje lijkt me ook erg handig. Ben heel benieuwd naar de foto's die je er in gaat maken..

Scraptastisch zei

Oh, ( bijna ) jarige job van harte Gefeliciteerd!!! Wat heb je een mooi kado gekregen!!! Al vind ik je foto's altijd al mooi en duidelijk, dus ikben benieuwd! Je hebt weer een mooie serie laten zien Cornelie!
xx Gerie

Danielle zei

Wat een gaaf cadeau Cornelie!! En super leuke kaartjes heb je met de kit gemaakt.... Ik vind ze stuk voor stuk goed doordacht èn vrolijk! Alvast gefeliciteerd, weet niet wanneer je precies jarig bent maar dan ben ik zeker op tijd :-)

Rhodé zei

Wat is je kaartje een schatje! Gefeliciteerd met je verjaardag! Je zult vast heel blij zijn met dit cadeau!

Back to Top