GD Studio 92!


Hoi!!

Binnenkort mag ik aan de slag met de altijd leuke mini kits van Studio 92 van Ingrid Danvers. Samen met Judith en Stella zijn we Gastdesigner en gaan we leuke voorbeelden met deze kits maken!
Nu had ik nog wat over van de vorige keer, dat is een restje van toen een kerst kit, maar daar heb ik een doosje mee gepimpt! En een kraamcadeautje van gemaakt.


Het doosje zelf heb ik gesneden met mijn Silhouette, maar het lint, doillie, vilten strikje, knoopje, en lichtblauwe Bakerstwine had ik over uit het pakketje van Ingrid.


Een kleine jongen is op komst, dus dit doosje gaat binnenkort zeker van pas komen!

Ingrid is druk bezig met het maken van nieuwe kits. Ik heb al een sneak peak van het eerste pakketje gezien, en daar werd ik al helemaal blij van!

Binnenkort dus voorbeelden met de nieuwe kits van Studio 92!

Fijne dag!
Groetjes Cornelie

11 opmerkingen

Maria V zei

Wat een prachtig kraamcadeautje. Mooi papier. de strik en knoop maak het weer helemaal up-to-date. Fijne dag.

Irene zei

Wat is dit mooi en lief met die zachte tintjes Cornelie!
Je blog ziet er ook al zo gaaf uit en een leuke nieuwe foto...een tof plekje om aan te wippen!!

xx Irene

Colien zei

Lief kraamkadootje, mooie kleurtjes!
grtz.Colien

Stella zei

Ik heb al 2 zoons maar vind zo'n doosje ook geweldig:) Gaaf Cornelie! En superleuk dat we Guest Designer zijn. De sneak peek van het eerste pakket belooft veel moois!

GerJanne zei

Ziet er super uit.
Lief kraamcadeautje!
GerJanne

Danielle zei

Super lief, mooi kraamcadeautje! Ben benieuwd wat we allemaal te zien krijgen op jullie blogs :-)

Angelique zei

Heel erg mooi en lief kraamcadeautje. Super dat je GD mag zijn bij studio 92, ben al benieuwd wat we allemaal te zien krijgen.
lieve groetjes Angelique

Ellen zei

Zo leuk dat jullie met z'n drieën gastdesigner mogen zijn! Gefeliciteerd daarmee. Als je met de nieuwe kits net zulke mooie dingen maakt als nu met de restjes van een oude kit, dan komt het helemaal goed. Echt een gaaf babydoosje.

Nicole Parmentier zei

Wat een snoepje, dit doosje! Ik ben reuze benieuwd naar wat je nog meer gaat maken!!!!

Dora zei

Mooie doosje gemaakt. Schattig. En wat leuk dat jullie in het team zitten. Wat toevallig ook dat je elkaar kent. Helemaal prima. Gaaf. Succes

Marjan zei

Ik zag het al op FB, hoe leuk!! Weet zeker dat jij weer top voorbeelden gaat maken, zoals je al eerder deed. Dit bewijst het maar weer.

Back to Top