Liftchallenge #35!


Hoi!!

Een nieuwe lift vandaag...nou ja een lift, we gaan vandaag weer voor "iets anders"!
Deze challenge bedacht ik, en ook al worden we er alweer mee overspoeld, heb ik toch voor de hartjes gekozen. We willen geen valentijn kaart zien, maar de bedoeling is om hartjes te verwerken op je kaart, of op een andere creatie!

Zelf heb ik voor m'n zwager en schoonzus deze lijst gepimpt. Ze waren 19 januari 25 jaar getrouwd en om dat ik het geld niet zo wilde geven, heb ik het in deze lijst verwerkt.


De lijst heb ik bij Xenos gekocht en ben aan het versieren geslagen. Embossingfolders gebruikt, plaatje van Pintersest, vlaggenlijnen, swirls, bloemen, envelopje, medaillon, tekst, letters en cijfers, pins en lint gebruikt.



Heel erg leuk om te doen, en het werd zeer goed ontvangen, en dat is natuurlijk waar je het voor doet!



Hopelijk heb ik jullie hiermee geïnspireerd!

Veel plezier met het maken! Op het liftchallengeblog nog meer inspiratie, en natuurlijk de sponsor van deze week.
Je kunt je creatie linken tot zaterdag 16 februari 12.00 uur!

Groetjes Cornelie

28 opmerkingen

Inge Groot zei

Wat een super idee om het geld zo te "verpakken" tesamen met een blijvende herinnering...geweldig Cornelie!

Miranda V zei

Ja, dit is wel een hele leuke en verrassende manier om geld te geven! Heel mooi gedaan, alles combineert super. Mooi persoonlijk cadeau.

Unknown zei

Oh dit is wel een heel erg leuk cadeau Cornelie. Vind het echt een hartstikke leuke herinnering, beter dan zo'n lege envelop als je het geld eruit hebt gehaald haha.

Fijne dag! Miranda X

crealinedance zei

Hallo dat is is wel hele leuk lift.Gr.Nel

KarinsArtScrap zei

dat heb je heel mooi gedaan Cornelie, prachtige creatie.

groetjes karin

Irene zei

Daar zit heel wat werk en liefde in dus dat ze er blij mee waren kan gewoon niet missen Cornelie!!

xx Irene

Marjan zei

Ik vind je versierde lijst erg mooi! Heel romantisch en prachtig gedaan. Ze zullen deze vast een plekje gegeven hebben!

Wilma zei

Een PRACHTIG ♥ om weg te geven Cornelie voor een 25-jarig bruidspaar.
Liefs Wilma ☺☺☺

Nadine zei

Nou mij wel hoor! Ik vind 'm geweldig geworden. Heel gevarieerd en je hebt zoveel leuks gebruikt. Vind je pinterest plaatje er super bij passen, leuk!

Marlies zei

Ik ben niet zo van de hartjes en roze, maar dit heb je prachtig gemaakt Cornelie, geweldig lief cadeau! Groetjes, Marlies

Anoniem zei

Erg mooi Cornelie !! Zo krijgt zo'n foto-lijst een mooi persoonlijk tintje ! Ik vond het een geweldige challenge om als gast dt-er aan mee te mogen werken.
Groetjes Berdien

Stamps and Paper zei

Cornelie what a wonderful gift and so beautifully made and something so special to keep

Anne

Colleen zei

What a beautiful and thoughtful gift...from the heart and one to keep forever!

marian zei

Echt een super leuk kado om te geven en heel er leuk bedacht.
Groetjes Marian

Gerdine zei

Wat een gaaf cadeau! Heel leuk gedaan!

Erna Logtenberg zei

Wat een prachtig kado heb je er van gemaakt! Helemaal super!!
groetjes, Erna

Je@net zei

Wat een geweldig gaaf project, Cornelie!

Christine zei

Prachtig en zo origineel! Een heel tof cadeau waar ze nog lang kunnen van nagenieten!
Liefs
Christine

Anita Meijer zei

Wauw Cornelie wat heb je dat schitterend gemaakt voor hun, ik vind het prachtig. Helemaal top weer.
Liefs van Anita

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

je zwager en schoonzus boffen met zo'n prachtig cadeau, ziet er super uit, wat een mooie details.

groetjes jolande

Ellen zei

Wat een super cadeau heb je met dit hart gemaakt! Zo is het wel heel leuk om geld te krijgen (en te geven).
Groetjes, Ellen

GerJanne zei

Hoi Cornelie,
wat heb je dit weer leuk bedacht zeg! En je uitwerking is zo super!! Als je dat toch cadeau krijgt: Echt helemaal fantastisch...
Groetjes,
GerJanne

Judith zei

Een heel mooi en persoonlijk cadeau! Werkelijk ook smaakvol versierd!

... als ik 25 jaar getrouwd ben mag het een wit hart worden ... hihihihi

Vera zei

Heel tof zeg!

Groetjes

Vera

Marijke zei

Gaaaaaaaf!!! Wat een leuk en origineel idee om dit als kado te geven.

Groetjes, Marijke

Yolanda zei

Wat ontzettend mooi gemaakt Cornelie! Hoe je toch zo een simpele lijst zo op kan pimpen dat hij speciaal wordt. Groetjes Yolanda

Bianca Kalksma zei

Ik weet wel zeker dat je hier mensen mee hebt geinspireerd, wat heb je dit origineel gedaan!!!! Wat zullen je zwager en schoonzus hier blij mee zijn geweest!

Caro's Kaartjes zei

Wat een gaaf cadeau!
Daar zullen ze vast heel blij mee zijn.
Echt heel leuk gedaan Cornelie!

Back to Top