CAS on Sunday!

Hoi!!

Afgelopen zondag startte er een nieuw challengeblog CAS on Sunday, en ik heb me voorgenomen daar zo af en toe eens aan mee te doen, en mezelf uit te dagen om vaker CAS kaartjes te maken. Erg mooi vind ik deze stijl, maar wil het mooi worden...niet makkelijk. Dus hier een poging van mij, en ik hoop dat deze CAS genoeg is!
O, ja m'n inspiratie heb ik van Gerdine, met het randje aan de zijkant, dat sprak me erg aan!


Verschillende stempels samen gevoegd, en zo de vaas met "bloemen" gemaakt!
De vaas en de stelen zijn van Penny Black, en van de steel heb ik de bloem afgeknipt. Zo kan je ook "andere" bloemen creëren.


De hartjes zijn van verschillende sets van PTI, en heb ik uitgeknipt en iets hoger opgeplakt.
Papier is van MME, en heb ik gestikt en geprikt.
Tekst is van Verve Stamps.
Nog een paar strass steentjes...

Leuk blog, met mooie voorbeelden!!

Dat was h'm! we hebben weer een witte wereld, maar wel met een heerlijk zonnetje!

Groetjes Cornelie

36 opmerkingen

Wilma zei

Hier is het wit en grijs buiten Cornelie.....het ☼-netje heb ik vandaag nog niet gezien. GELUKKIG brengt je PRACHTIGE kaartje wat kleur.
Liefs Wilma ☺☺☺

marian zei

Het is een hele mooi kaart.
Groetjes Marian

Marit zei

Mooi zeg Cornelie! Dat gaat je goed af hoor!

Bij ons is het ook wit, maar wel veel "blubbersneeuw"...dat wordt weer glijden naar school zo!

Fijne dag, groetjes,
Marit

Miranda V zei

Leuk dat je jezelf uitdaagt om een andere stijl te proberen, ik vind hem heel leuk geworden! Vooral het bloemenvaasje met de opgehoogde bloemetjes.

Marjan zei

Vind hem mooi! Zwart/wit/rood is sowieso een gave combinatie, maar het vaasje brengt iets sierlijks in je kaart. Mooi hoor!

Stamps and Paper zei

Lovely CAS Valentine card Cornelie...love the vase full of hearts...

Anne

Anoniem zei

Erg mooi kaartje Cornelie !! CAS is absoluut niet mijn stijl, maar vind dit kaartje toch wel erg mooi !
Groetjes Berdien

Sanne zei

Ik vind hem wel CAS hoor. Een prachtige kaart!

Liefs Sanne

Sofie zei

Zeer mooie kaart, leuk dat je zelf de vaas met bloemen hebt 'samengesteld'. :)

Ellen zei

Mooi die vaas met bloemen. Dat randje van Gerdine is inderdaad helemaal leuk.
Groetjes, Ellen

Anoniem zei

Heel gaaf gedaan! Nog heel wat creativiteit voor een CAS Kaartje :-D
Groetjes Jacomijn

Marlieke zei

CAS genoeg? Ik zit dan wel niet in het DT maar ik vind hem zeker CAS genoeg en waanzinnig mooi!

Cinderella zei

Hoi Cornelie,
Ik vindt hem super geslaagd jouw Cas kaart.
Een fijne middag
liefs Cindy

Kaartenkraam zei

Erg leuk gedaan, ik houd ook wel van deze stijl!

groetjes van Ank

Marijke zei

Gaat je ook heel goed af CAS kaartjes. Mooi en gaaf het bloemetje met hartjes. De witte wereld veranderd hier in drap.......

Groetjes, Marijke

Anita zei

Prachtig! En mooie bloemen heb je gemaakt :-)
Groetjes, Anita

Judith zei

Inmiddels is het hier groen en schijnt de zon - maar koud is het...

Mooie kaart met de leuke bloemen! Mooi ook de rand met stiksels en de gaatjes langs de 'vlag' (kan even niet op de juiste benaming komen) Mijn kaart voor de challenge is ook klaar, komt morgen op mijn blog.
Het is nogal een klus om foto's te maken die de kleuren juist weergeven. Jij hebt daar geen last van. Perfect hoekje bij het raam!

GerJanne zei

Hoi Cornelie,
Enig, dit kaartje en volgens mij zeker CAS. Leuk die bloemenvaas. Ik houd zelf wel heel erg van CAS, maar het is niet altijd even makkelijk.
Ik ben trouwens al een heel eind met mijn klusje...;-))

Groetjes,
GerJanne

anja curvers zei

Gaaf hoor Cornelie ik vind CAS heel erg leuk om te doen hoor. Jij hebt er zeker een prachtig kaartje mee gemaakt.

Marie-claire zei

Gaaf kaartje, ik ga er denk toch ook eens voor zitten, spreek mij wel aam dat CAS!

Groetjes Marie-Claire

Nadine zei

Ik vind jou wel goed in CAS hoor! Dit is ook weer een mooie variant. De vaas met hartjesbloemen is origineel, leuk! Mooie kleurtjes heb je gebruikt.

Zw@@n zei

Super kaartje, Cornelie. CAS kaarten gaan je ook goed af. Leuk dat je meedoet met CAS on Sunday en tot de volgende keer. Liefs, Wilma

Christine zei

Ik vind dat je dit meer dan voortreffelijk gedaan hebt Cornelie! Mooie stempels en mooi van kleur!
Liefs
Christine

KarinsArtScrap zei

je hebt een mooi cas kaartje gemaakt cornelie.

groetjes karin

Margot zei

CAS gaat je heel goed af!

Anita Meijer zei

Hij is prachtig geworden Cornelie, ik vind hem super gelukt.
Liefs van Anita

Crea Astrid zei

Wat een leuke aparte kaart heb je gemaakt.

Groetjes, AStrid.

Anneke zei

In vergelijking met je andere kaarten is dit wel cas ja :) Heel mooi, leuk die harten in het vaasje!

Gerdine zei

Superkaart! Erg leuk gedaan, die vaas met hartjesbloemen!

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtig, mooie combi zwart/wit/rood.

groetjes jolande

debby4000 zei

Absolutely love your card.
luv
Debby

Colleen zei

Wow, awesome flowers, love the hearts as the flower! Beautiful card, Cornelie!

Yolanda zei

Niets mis mee hoor, erg leuk en lief kaartje! Groetjes Yolanda

Unknown zei

Cute!!

Anoniem zei

Just lovely!
Thanks for joining us at CAS on Sunday!
Yasmina

Nancy zei

Simply Gorgeous! Love this card! So glad you joined is at CAS on Sunday!

Back to Top