Doily! EKEF

Hoi!

Deze week hebben ze weer een leuke challenge bedacht bij EKEF, dus wilde ik weer graag meedoen. De vorige challenge met de strookjes, heb ik gewonnen! Hoe leuk is dat!
Deze week vragen ze om een doily op je kaart te verwerken...bij mij zijn het er iets meer geworden, hihi!


Basis is kraft, en het dessinpapier is van My Minds Eye. De zwarte doily is van Maya Road, de gele heb ik uit vliegerpapier gestanst met een die-namic van MFT. De lichte ronde doily gesneden met Nestabilitie, en daarop weer een doily gestempeld met een een stempel van Waltzing Mouse. De oranje is een bloem van PTI, en daarop weer een houtten doily. Hoeveel doily's wil je hebben, haha!


Op de houten doily een brad van Bo Bunny. Strook zelf gesneden en V-tjes in geknipt.
Strass steentjes op de hoeken.


De tekst rondom is van Hero Arts.

Leuk om te maken!! Dus deze stuur ik weer in bij EKEF!
Dat was h'm!
Hoop dat jullie net zo'n lekkere zondag hebben als ik! geniet er van!

Groetjes Cornelie

39 opmerkingen

Kaartenkraam zei

SUPERMOOI vind ik hem.Hoe kwam je in vredesnaam op het idee om er een gele doily tussen te doen vraag ik me af. Die kleur past er eigenlijk helemaal niet bij maar omdat hij transparant is kan het juist weer heel erg goed en geeft het wat spannends aan de kaart. Heel origineel!

groetjes van Ank

Cinderella zei

Hoi Cornelie,
Van harte nog met de challenge die je hebt gewonnen en je nieuwe kaartje vindt ik heel apart maar op een mooi manier
Een fijne zondag
Liefs Cindy

Henriët zei

Dat kan natuurlijk ook.....meerder doily's op elkaar. Wat een super effect geeft dat. Erg mooi!
Groetjes van Henriët

Irene zei

Een heel prestatie om zo veel verschillende merken tot zo iets moois te combineren en missie meer dan geslaagd wat doilies betreft Cornelie!!!
Proficiat dat je gewonnen hebt met je strookjescreatie!

xx Irene

Ankie vd Polder zei

Mooi gedaan. Groetjes, Ankie

KarinsArtScrap zei

wow wat mooi Cornelie, de circel komt op je af, prachtig.

groetjes karin

Marijke zei

Jaaa supersss zeg al de verschillende doilies!! Prachtig is je kaart weer!! Nog gefeliciteerd met het winnen van de vorige challenge bij EKEF en gezellig dat je weer meedoet!

Groetjes, Marijke

Unknown zei

Super leuk en orgineel bedacht zeg!

liefs,
Samantha

Anita Meijer zei

Schitterend gedaan Cornelie, wat een prachtig effect om zo die doily's op elkaar te plakken, echt een supermooi kaartje.
Liefs van Anita

Janine zei

Hele mooie kaart!!!

Marjan zei

Heel mooi gedaan, al die doilies bij elkaar en toch een geheel. Prachtige kaart. En wat leuk dat je won met de strookjeskaart!

Unknown zei

Hoi Cornelie,

Wat mij betreft win je de challenge weer! Wat een gaaf kaartje. Vooral die zwarte doily is prachtig. Ik vind hem echt té leuk!

Doegie,
Miranda XX

Sanne zei

Nou, jouw strookjeskaart was ook erg leuk. Wist meteen dat ie hoge ogen ging gooien. Deze kaart is al helemaal gaaf! Goed gecombineerd allemaal!

Liefs Sanne

Marie-claire zei

Gaaf, Cornelie! En gefeliciteerd met je winnende kaart!

Groetjes Marie-Claire

Miranda V zei

Verrassend leuke kaart! Gaaf met alle laagjes en vrolijke kleuren. Ik heb een heerlijke zondag gehad, ein-de-lijk weer kaartjes gemaakt!

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Ik heb helemaal niks met doily's. Maar jij maakt er weer een schitterende kaart mee. Hoe krijg je het toch voor elkaar

Nadine zei

Leuk leuk leuk! Wat een gaaf kaartje. VInd ook de manier waarop je de tekst op de kaart hebt gestempeld origineel, leuk!

Mieke zei

Gefeliciteerd nog met het winnen van de vorige uitdaging.
Wat heb je hier weer een prachtige kaart! Ik ben niet zo voor doilies, maar jij hebt er iets speciaals van gemaakt. Vliegerpapier is heel broos, hoe heb je die er zo mooi in kunnen verwerken :-)

Je@net zei

Nog gefeliciteerd met het winnen van de vorige uitdaging, Cornelie. En wat is dit ook weer een mooi kaartje geworden, prachtige kleurencombi!
Gezellig dat je weer mee doet met deze uitdaging bij Elke Kaart een Feestje!

Zw@@n zei

Wow, supermooie kaart. Erg kleurig, daar hou ik heel erg van.
Enne .. nog gefeliciteerd met het winnen van de vorige challenge. Liefs, Wilma

Margot zei

supergaaf kaartje! ik vind het gele accent erg leuk!

Anoniem zei

Heel mooi !! Wat een mooie kleurencobmi is dit, kraft met zwart en oranje.
Groetjes Berdien

Brendaxx zei

Ik vind m geweldig! Super toch al die doilies op elkaar? I like :) Gave kleurencombi ook trouwens. Groetjes,Brenda

Ellen zei

Ik heb een heerlijke zondag gehad! Helemaal in m'n eentje thuis en lekker zitten knutselen. Van zulk soort dagen kan ik echt genieten. Wat een boel doily's heb jij op je kaart gebruikt! Gaaf zeg. Jij denkt zeker, hoe meer doily's, hoe meer kans om (weer) te winnen ;)
Groetjes, Ellen

Stamps and Paper zei

Beautiful card Cornelie fabulous colours and love the doily

Anne

Judith zei

Kan niet anders, dan dat het team van EKEF jou met deze prachtige kaart op de lijst van nominaties zet ...

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw, je kaart is prachtig, ik denk dat je hiermee weer een goede kans maak, gefeliciteerd dat je eerste bent geworden met je strookjes kaart.

groetjes jolande

Mariken zei

Wat geweldig, zo'n stapel doily's. En ze matchen prachtig bij elkaar! Hele mooie kaart!
Groetjes en trusten, Mariken.

Vera zei

Goed bezig geweeest :)
Wat een mooie zeg!
Ook leuk, vier keer happy birthday!

Corinne Oosterhoff zei

wow prachtige kaart en nog gefeliciteerd met je strookjes kaart

leuk dat je opnieuw meedoet met de uitdaging van EKEF

gr corinne

anja curvers zei

Gefeliciteerd met je winnende kaart Cornelie en deze is ook weer prachtig zeg heel erg gaaf en leuk dat je weer meedoet bij DCL.

marian zei

Gefeliciteerd met je eerste plaats. Deze is ook weer heel erg leuk en super orgineel met al die doily's.
Groetjes Marian

marja zei

Wat een prachtig kaartje!
Gezellig dat je mee doet met EKEF!

Lieve groetjes Marja.

Miranda Slagboom-de Groot zei

Mooi hoor.
Leuk dat je meedoet bij EKEF.
Groetjes Miranda

moniek zei

Heel erg mooi, Cornelie! Leuk al die doily's op elkaar!
Leuk dat je weer meedoet aan de uitdaging van elke kaart een feestje!
Groetjes, Moniek

Marlies zei

Proficiat met je babykaart Cornelie, hij was ook heel mooi! En deze, daar kan ik moeilijk iets over zeggen, zó mooi vind ik hem met al die verschillende doilies en je verrassende materiaalgebruik, súper!!!! Groetjes, Marlies

*mieke* zei

Ontzettend bedankt voor het mee doen aan de challenge van Elke kaart een feestje met deze mooie kaart Cornelie! Wat een berg met leuke doily's zeg:-)
Groetjes Mieke

Ellen zei

Wat een prachtige doily kaart Cornelie! En nog gefeliciteerd met je prijs van vorige week....
Leuk dat je weer meedoet met EKEF!
Groetjes Ellen

Aletta zei

Geweldige kaart Cornelie, daar blijf je gewoonweg even na kijken :))
Groetjes Aletta
en leuk natuurlijk dat je weer meedoet met onze uitdaging.

Back to Top