Feest bij DCL !!

Morge!


Wat heerlijk toch altijd die extra vrije dagen, lekker wat langer blijven liggen en de tijd aan jezelf hebben. Nu moet er even goed genoeg de komende dagen, maar niet naar school heen en weer hoeven vind ik zalig! Rob en Tim zijn naar een voetbaltoernooi, dus ik heb het rijk alleen, kan ik straks verder met m'n kaartjes.
2 juni is normaal altijd een hele drukke dag, het is Jet haar verjaardag,ze zou vandaag 41 geworden zijn, ik zou eigenlijk bij haar man en kinderen langs, maar die gingen lekker weg. Nanda is jarig, die is ook weg. M'n collega is ook jarig, daar ga ik morgenavond even langs en dan is Annemieke morgen ook jarig, daar ga ik 's middags even heen. De cadeautjes leuk inpakken, moet ook nog gebeuren, dat wil ik vandaag ook nog doen, daar heb ik dan ook de tijd nu voor, dat viel weer mee.


Maar, niet geheel onbelangrijk, ik heb nog een kaartje;



Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan de challenge van deze week van DCL. Dit jaar bestaan ze 2 jaar HOERA!!Gefeliciteerd!
Daaraan hebben ze een leuke challenge gekoppeld;


Uit dit schema kun je een rij kiezen, horizontaal, verticaal of diagonaal. Zelf heb ik gekozen voor de middelste verticale gekozen; lint, bloemen en pins.


De foto van de akelei die ik laatst genomen had was m'n uitgangspunt. Daar kleuren bijgezocht.
Wit cardstock als basis, daarop Kraft en het blauwe papier is van de Action, dit heb ik samen rondom gestikt. Daarop 3 soorten lint vastgemaakt. Met Nestabilitie een label uitgesneden en deze op roze karton geplakt en rondom uitgeknipt, zodat er een mooi klein randje onstaat. de foto van de akelei heb ik op hetzelfde roze papier afgemat.De bloem wilde ik op de akelei laten lijken en daar ben ik best tevreden over! Drie pins in bijpassende kleurtjes en nog een label met Happy Birthday, want ze zijn tenslotte jarig en mooie bloemen horen daar bij!

Gisteren heb ik de Sew Easy gekocht, nou laat easy maar achterwege! Ik kan er (nog) niet mee over weg. Heeft iemand anders ook ervaring met dit ding?

Voor iedereen een héérlijke dag!
en bedankt voor jullie reacties, ik vind ze o, zo leuk en gister was m'n dip gelijk een stuk minder! 
Bedankt!!!






9 opmerkingen

José zei

Heej, fijn dat je dip voorbij is! Deze is ook weer zo mooi Cornelie! Mooie foto en de bloem past er perfect bij! Lekkere lichte linten en mooie lay-out. I like!
Geniet van je freubeldag en tot laterrrrr!
jose

Ellen zei

Wat een mooie kaart weer Cornelie.
Leuk om een foto te verwerken op je kaart!
Bedankt voor het meedoen met DCL.

Groetjes Ellen

miriam zei

Mooie kaart en leuk die foto erop is weer eens anders als een afdrukje.

En de sew easy ik heb de mijne al weer verkocht ,kon er niet mee overweg.Maar vindt het dan ook niet erg om gaatjes te prikken.

bedankt voor het meedoen met DCL
groetjes miriam

Cornelie zei

Vergeet helemaal te zeggen dat ik je kaartje helemaal leuk vind!!

Joyce Ebben zei

Wat een leuk kaartje! Ik heb laatst ook de sew easy gekocht, en ik vind hem heel makkelijk. In de scrapbookwinkel in Heesch was een demonstratie, en de eerste tip die ik kreeg was de achterkant van de mat gebruiken omdat die zachter is. Verder moet je in het begin even rustig rollen tot je het gevoel hebt hoe hard je moet drukken anders druk je de pinnetjes kapot/bot en dan moet je het kopje vervangen. Verder kan het helpen om langs een opstaand randje te werken zodat je rechte naden krijgt. Succes ermee!

Cornelie zei

Heel raar,de reactie hierboven was bedoeld voor Margriet?! Staat ie ineens bij m'n eigen blog erbij, heel bizar!

Marianne zei

Wat een leuk idee om een foto op je kaart te verwerken! Je hebt er een erg mooi kaartje mee gemaakt.
Bedankt voor je deelname aan DCL.
En succes met alle verjaardagen!

Groetjes,
Marianne

Christine zei

Hallo Cornelie,
Mooie kaart en wat een zachte kleuren! Tof met de foto erbij!
Liefs
Christine

anja curvers zei

Mooi kaartje hoor heel erg bedankt voor het meedoen bij DCL.

Back to Top