clean en simpel en een dosis geluk!

Hoi!!!


Allereerst wil ik m'n nieuwe volgers bedanken voor het aansluiten! Heel erg blij ben ik daarmee en ik hoop dat we elkaar regelmatig tegenkomen!


En dan het vervolg...


Voor de 25 kaarten die ik aan het maken ben nog een serie clean en simpel gemaakt en nog een paar die hopelijk voor de krijger voor een beetje geluk zorgt!



Circels uitgeponst, bestempeld met woordenboektekst, vlinders met de Cuttlebug uigestanst en de witte vlinder bestempeld. Het kleine vlindertje is een brad aan keukentouw!


Kaart uit dessinpapier gesneden. Witte cardstock door Cuttlebug embossingmal "dots" gehaald en deze gemat op zilverkleurig papier van de Action. Lint omheen geknoopt. Met de Cuttlebug 2x een postzegel uitgestanst en de zilverkleurige door een embossingmal gehaald. Bloeman gemaakt met Crea Tables en afgewerkt met een pearl.


wit Cardstock, daarop wit Cardstock door een embossingmal gehaald en deze gestikt op de "naaimasjien". Blaadjes met de Cuttlebug gestanst en door de embossingmal houtnerf gehaald. De lieveheersbeeestjes zijn kleine stempeltjes gekleurd met Copics en daarna een glans gegeven met Glossy Accents. Lint met daaraan een bedeltje.


Wit Cardstock, daarop ook wit Cardstock door een bloemetjes embossingmal gehaald en deze gestikt. Met een pons de scalloped squares gemaakt, met een circelpons daarop de circels en weer met een andere pons de klavertjes. Touw en een bedeltje.


De stempel met klavertjes is een Cling van hero Arts. Deze met Copics gekleurd. Wit Cardstock met het ruitjespapier van Papermania, gemat op donkergroen papier, dit papier is ook gebruikt voor de achterkant van de stempel want deze had ik uitgeknipt/gesneden. Takjes van Crea Tables en Bakers twine.

Bij allemaal geen teksten gebruikt omdat dat de vraag is.

Zo ben ik helemaal into the Clean en Simpel! Best wel leuk en het gaat je steeds makkelijker af lijkt het wel!
Fijn als je langskwam!
Gezellige dag!










6 opmerkingen

José zei

Nou dat clean en simple gaat je zeker goed af! Ik vind ze echt super! De rode met de vlinders is mijn favoriet. Deze gaan met gemak over de toonbank!
Liefs, Jose

Joyce Ebben zei

Ze zijn weer erg leuk geworden! Less is more dus... dat komt wel goed met die kaartjes van jou! Groetjes Joyce

Christine zei

Amai wat een mooie kaartjes! En ja less is more, dat heb jij uitstekend bewezen!
Liefs
Christine

Shirley zei

Wat een super leuke strakke kaartjes Cornelie: less is more!
Groetjes, Shirley

Renata van Miltenburg zei

Ik vind je strakke kaartjes erg mooi en zou je dan ook attent willen maken op de DT-call bij Karen's Doodles http://karensdoodlesnetherlandschallenge.blogspot.com/ Waag je een kansje?

Warme groet,

Renata

Marjan zei

Ik houd wel van deze stijl, ze ogen mooi en chique!

Groetjes, Marjan

Back to Top