Circels

Hoi!!


Haha, ja m'n sneak peek was een echte sneak peek! Inderdaad een beetje wazig, maar dat was ik zelf ook, want ik heb gisteren de hele dag met hoofdpijn gelopen, misschien lag het daar aan?!


Maar wazig of niet, hier heb ik een paar haarscherpe foto's van m'n serie circelkaarten.





Clean en simpel, is een stijl waar ik heel erg van hou, maar best heel erg moeilijk is, vind ik, om te maken. Ze noemen het simpel maar dat is het verrevan, om ze mooi te krijgen is best lastig. Maar ik ben best tevreden over deze! Zomaar!

Dit soort kleine fotootjes maak ik klein omdat ik vind dat ze niet zo groot hoeven, én dan wil ik ze graag náást elkaar hebben. Soms lukt het, maar meestal niet, zó vervelend!!! Nu dus duidelijk ook niet!


Het papier is van het Kruidvat. De stempels zijn van Inkadinkado. Voor de hartjes heb ik diverse knoopjes gebruikt en sculpture flowers, deze komen her en der vandaan, en scrappersflos en nog ander draad.




en deze laatste nog!Dit papier is van de Action.

Sinds gisteren zit ik in een dip, alles wat er uit m'n vingers komt is vreselijk of mwôh! Getver, dat kan ik natuurlijk nu helemaal niet gebruiken!

Gezellige dag!!






6 opmerkingen

José zei

Oh grrrrrr, ik had een uitgebreide reactie getikt, klik ik per ongeluk ergens anders op, istie weg!
Nou hier komt de tweede versie.
Meid, ik vind ze weer geweldig! Eenvoud is goed... vind ik ook moeilijk! Ze zeggen weleens "less is more", nou en dit is dat precies! Erg leuke stempels van Inkadinkado. Welke zijn het? Onwijs die bloemen en knoopjes er in!
De zwart/grijze vind ik ook supers! Dat papier heb ik ook hihaaar!
Nou meid, succes met de inspiratie. Er is niets vervelender dan dat er niets uit je vingers komt! Maar dat zien wij volgers vast anders ;-).
Liefs, Jose

mieke zei

Ze zijn erg mooi geworden, Inderdaad simpel is vaak moeilijker. Ik zou het ook wel zo willen maar heb er geen inspiratie voor ( voor simpel ) wie weet komt het er nog wel van.

Groetjes, Mieke

Marijke zei

Eenvoudig maar wel heel erg mooi gemaakt. Hoe verzin je het toch elke keer weer. Mooie stempels, leuke detals zoals de knoopjes e.d. De zwart/witte is ook gaaf!! dat papier heb ik ook nog ergens liggen.................
Ga het ook eens proberen om zulke kaarten te maken. Hoop dat je inspiratie weer gauw terug komt!
groetjes, Marijke en Chantal

Christine zei

Hallo Cornelie,
Ik heb me ook aangesloten bij je volgers! Ik vind je manier van kaarten maken héél mooi! Ik hou ook veel van die stijl. Maar zoals jij ook zegt het is niet makkelijk. Maar we houden vol!!!
Liefs
Christine

Tinie zei

Heel mooi, Cornelie!! Dit is echt mooi!
Groetjes Tinie

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Hoi Cornelie,
Door de eenvoud kan een kaartje bijzonder mooi zijn en daarom niet minder werk aan. Ik vind ze echt geweldig en zo ook je vorige kaart. Lastig je dipje, maar daar kom je wel weer uit als je zo alle complimentjes lees.
Ik geef een ontzettende leuke candy weg. Misschien zin om mee te doen en deze haal je zeker uit je dip.
Leuk in de top 3!
Groetjes Lida

Back to Top