Sunday Shaker!

Hoi!! 

Deze set van Lawn Fawn, met de papieren vliegtuigjes vind ik zó cute! Ik heb er al eens eerder een mee gemaakt, maar ik wilde nu ook het washi tape erbij verwerken.
Deze kaart heeft werkelijk weken onafgemaakt op mijn bureau gelegen. Eindelijk heb hem vorig weekend afgemaakt.


Het washi tape was voor deze kaart het uitgangspunt en zo heb ik verder de kleuren er ook bij uitgezocht. Alle figuurtjes gestempeld, gekleurd en uitgesneden. Het frame had ik al vrij snel in gedachten, daar wilde ik wat mee doen.




Het mooie papier is ook van Lawn Fawn. De kleur is echt prachtig!
Het frame heb ik met een wolken stencil geblend. Heel subtiel. Het frame, werd een shaker frame ;-)


Alle muisjes met 3D tape opgeplakt. Het washi tape heeft een mooie glans. Daar zie je helemaal niets van op de foto. Past prachtig bij het papier met de goudspetters.
Het zwart-witte randje. Heel dun, maar maakt de kaart echt af.
Nog geen bestemming, maar dat komt vast wel binnenkort!

Geniet van je zondag,

liefs Cornelie

 

2 opmerkingen

Marfien zei

Tof kaartje, lief met deze muis

Rhodé zei

Leuk om hier net wat meer te lezen over je kaart. Nu kom ik er bijvoorbeeld achter dat je washitape op je kaart hebt gebruikt. Echt weer een gave kaart!

Back to Top