Let's Bake!

Hoi!!

Zaterdag is mijn vriendin jarig. Een poosje geleden vroeg ik wat zij wilde hebben.
Het recept van je kruidkoek, of de kruidkoek zelf ;-)
Nou, dat kan geregeld worden!
Als eerste het kaartje!


Deze stempels van Lawn Fawn kreeg al een hele poos geleden van Rhodé. Ik had er al eens iets mee gemaakt, maar ze had een heel zakje voor me gemaakt en nu kwam dat heel goed van pas!
Ik ben weer heerlijk aan het kleuren met mijn potloden. Zo ook deze stempels.


De achtergrond heb ik gemaakt met de postzegel background van Wafle Flower, supertof vind ik deze.
Er horen mooie stencils bij en daarmee heb ik de vakjes wat kleur gegeven en daarna nog met goud gesplatterd.

Op de achtergrond een dessinpapiertje van Taylored Expression met de Alcohol Inkt effect, prachtige papiertjes en paste mooi bij het geheel.
Het recept ga ik net als Carla Kampuis tekenen. Het kruidkoekje ga ik (of Rob) ook bakken en met ingrediënten samen in een mand doen met nog een ander cadeautje. Ik denk dat ze dat wel kan waarderen ;-)

Leuke projectjes vind ik dit altijd!

Liefs Cornelie

3 opmerkingen

Rhodé zei

Superleuk om te zien hoe je deze afdrukjes gebruikt. Ze combineren leuk met zo'n stans! Je vriendin zal je persoonlijke cadeau vast erg waarderen!

GerJanne zei

Mmmmmm..... ik dacht: nu krijgen wij het recept ook, maar niets is minder waar!
Je kaart is top! Goed idee om het zo te doen met de leuke afbeeldingen in de vakjes...Je vriendin zal dit een top cadeau vinden, samen met het kaartje natuurlijk...

Scraptastisch zei

Toffe kaartjes maken kun je altijd en bewonder ze altijd! Je hebt zo een heel creatief kado voor je vriendin Cornelie, met kruidkoek en origineel recept! Ik wil je hele gezellige feestdagen wensen en weer een fantastisch Nieuwjaar!
xx Gerie

Back to Top