Merry Monday!

Hoi!!

Nog een kerstkaartje. In deze tijd ben ik altijd het beste in de stemming en heb ik heel veel zin om kerstkaartjes te maken. Dus wie weet al voor volgend jaar...
Voor deze kaart ook weer de die-namics  'Joy' gebruikt en uit foam gesneden. Alleen de 'O' heb ik vervangen door een cirkel omdat ik het koepeltje, oftewel 'dome' erin wilde verwerken.
Deze is van Sizzix en werd een shakertje natuurlijk ;-)


De kleine sneeuwmannetjes zijn van Mama Elephant en zijn zo gekleurd. Met Copics deze keer.
De sneeuw heb ik met een die-namic van MFT gesneden. De torn die-namics, maar hier kan het ook prima voor! Achtergrondpapier is van Lawn Fawn.


De sneeuwmannetjes een plekje gegeven en de shakertjes erin gestopt. Tekst en nog een hulsttakje en klaar is kees!


Mijn voornemen is om in het nieuwe jaar ook weer het hele jaar door kerstkaartjes te maken. Ik vond het echt heel erg leuk en daardoor ook mijn materialen goed gebruikt. Dus die houden we erin.
Nog een weekje en dan is het alweer zover. 
Heb jij je kerstkaartjes al verstuurd en wat zijn je plannen met kerst?

Fijne week!

Liefs Cornelie

2 opmerkingen

GerJanne zei

Heel tof idee om een schudgedeelte in de zelf gefrabiceerde O te doen. En ben benieuwd of je het volhoudt volgend jaar. Als het eenmaal en gewoonte is, ben je tegen Kerst heel blij!
Wij zijn thuis met Kerst, 1 dag de kinderen en 1 dag met zijn drietjes....tenminste zoals het er nu uitziet. Bij ons weet je het nooit...

Rhodé zei

Ik had hem al op Insta gezien. Heel leuk, deze kaart! Het tekstje vind ik ook mooi. Ik houd van zo'n lettertype. Wij gaan lekker naar familie en er komt nog bezoek op 1e kerstdag. 2e kerstdag heerlijk met z'n 6-en thuis!

Back to Top