Merry Monday!

Hoi!!

Afgelopen week had ik heerlijk de tijd voor mijn hobby. Een paar drukke, lange dagen, maar daarnaast ook een aantal vrije dagen met weinig verplichtingen, rust en dan komt bij mij de rest vanzelf ;-)
Lekker aan de slag met mijn spulletjes.


'Joy' is een nieuwe die-namic van MFT. Uitgesneden uit glitterfoam.
De 'Elf' was voor mij al een oudje, maar werd weer opnieuw uitgebracht door MFT. Leuk, want zo was ik in de gelegenheid de die-namics erbij aan te schaffen, want deze set blijft leuk!
Gekleurd met Copics.


De achtergrond gemaakt met een stencil van MFT en drie kleurtjes Distress Ink. Lekker blenden.
Daaroverheen met een ander stencil de sneeuwsterren gemaakt met een glitterpasta.
Is niet echt mooi geworden, want het was behoorlijk vloeibaar en liep onder het stencil door...


De tekst is al een oudje van Clearly Besotted, toen ze nog dies maakte
Klein randje zwart-wit voor de tegenhanger. 
Gewoon lekker mee bezig geweest en weer een beetje m'n flow terugvinden.
Ik moet m'n kerstkaarten nog schrijven, ik stel dat altijd uit...

Geniet van deze nieuwe week!

Liefs Cornelie

2 opmerkingen

Daphne zei

Mooi hoor, héél mooi.
Ik vind jouw zwart witte randjes altijd zo'n mooi toevoeging, dat geeft iets pit en maakt het helemaal af.
Ik vind je "mislukte" sterren juist wel mooi.
Het is een lief kaartje!!

Ellen zei

Volgens mij heb je je flow aardig gevonden. Mooie kaart! Die elf in de O is superleuk.

Back to Top