Sunday Shaker!

Hoi!!

Deze shaker was voor mijn zus. Zij was 01 november jarig, dus alweer eventjes terug!
Ik ben gek op grote sentiments en al helemaal om daar dan een shaker kaart van te maken ;-)
Deze tekst is van Lawn Fawn.


De achtergrond heb ik met mijn Hot Foil gemaakt. De plaat is ook van Lawn Fawn met confetti.
De basiskaart is zwart, daar kies ik niet vaak voor, maar ik vond dat in dit geval erg mooi.


De taartjes en cupcakes zijn van MFT en heb ik gekleurd met Copics.


Eigenlijk op een makkelijke en eenvoudige manier een leuk kaartje!

Op het moment is het wat stilletjes bij mij. Ik vertoef maar weinig in 'mijn hoek'. Zomaar weinig tijd, volle weken, lange dagen. Mijn inspiratie is er ook niet echt op het moment. Het is zoals het is.
Over een paar weekjes ben ik ongeveer anderhalve week vrij, hopelijk vind ik dan een beetje de rust om weer lekker met mijn hobby aan de slag te gaan.
Dit weekend gaan wij lekker de kerstsfeer in huis halen. Zin in!

Geniet van je zondag,

liefs Cornelie

2 opmerkingen

Daphne zei

Prachtig, juist met het zwart erbij.
Staat heel chique en feestelijk.
Hier net zo, druk om mij heen, dus druk in mijn hoofd en weinig tijd en inspiratie voor bloggen en knutselen.
Het is zoals het is.
Kerst in huis halen zorgt wel voor een fijn, warm gevoel. Ik kan het weten, want heb ik gisteren gedaan🥰

Rhodé zei

Toffe kaart! Die grote sentiment zijn inderdaad leuk. Ik heb er zelf bijna geen, maar mis het soms in m'n assortiment. Toch maar eens op m'n lijstje zetten😉
En soms heb je van die periodes dat het niet zo van knutselen komt. Hopelijk vind je je mojo weer snel terug als je je vrije 1,5 week hebt. Dan rollen de kaartjes zo uit je hand!

Back to Top