Hello!

Hoi!!

Laatste berichtje van dit jaar. Alleen zondag nog mijn jaaroverzicht en dan is het jaar 2023 alweer voorbij! Op het moment ben ik een weekje vrij en daar ben ik enorm van aan het genieten.
Mijn creativiteit begint weer lekker te borrelen en ik ben gewoon lekker aan het maken met waar ik zin in heb. Wel al af en toe met een aankomende jarige in mijn hoofd, maar verder gewoon dingen maken waar ik op dat moment zin in heb. Heerlijk!
Deze telefoon heb ik alweer heel wat jaartjes liggen en dat werd het uitgangspunt voor deze kaart.


Deze heb ik uit gekleurd cardstock gesneden en een beetje schaduw gegeven met ink blending.
De cijfertjes heb ik zelf geschreven met een fineliner. De draaischijf heb ik van Vellum gemaakt.
Wij hadden vroeger ook zo'n telefoon thuis. Nee, niet zo'n toffe blauwe, maar zo'n saaie crème kleurige, maar wel met zo'n draaischijf! Boven heb ik nog wel zo'n zwarte bakelieten telefoon staan. Hij doet het ook nog! 
De telefoondraad heb ik met een oude border stans van MFT gemaakt en met een beetje fantasie is dat zo'n telefoondraad ;-)


De achtergrond heb ik geblend met een supertof stencil van Create a Smile, deze pak ik regelmatig.
Aan de onderkant een mooie border stempel, ook van MFT, met Happy Birthday in repeat.


De basiskaart in een transparante pocket gestopt met 'shiny' shakermateriaal erin.
Een Infinity Shakercard. Uitleg van deze shaker methode en ook andere vind je hier klik.
Aan de buitenkant plakte ik de telefoon met daarboven de tekst 'Hello' met, natuurlijk, glitterfoam ;-)
Ook nog een speechbubble met 'Just wanted to say'. Een oud tekststempeltje van Paper Trey Ink.


De achterkant heb ik met een velletje dessinpapier van MFT gemaakt. Deze paperpad heeft mooie vellen cardstock erin en kan dus prima als basis. Dat vond ik weer eens iets anders!
Lekker freewheelen, ik hou ervan.

Ik ben nu met een leuke pocket bezig in de vorm van een hart...geen idee wat het verder gaat worden, maar ik ben lekker bezig, dus wie weet binnenkort op mijn blog!

Fijne avond verder,

liefs Cornelie

 

2 opmerkingen

GerJanne zei

Heel leuk om je bericht te lezen! Net of je even tegen me praat hier midden in de nacht!
Je kaart is echt heel gaaf. Goed idee om de basiskaart zo te maken. Het shakermateriaal is ook heel leuk en die telefoon... volgens mij kreeg ik ooit een verjaardagskaart met deze telefoon van je. Heel gaaf!
Fijn als je in de flow zit! Ben benieuwd naar het hart!

Rhodé zei

Gelukkig is het weer begonnen met borrelen! Dit kaartje past echt bij jou. De telefoon in jouw kleurtje en de creatieve details zoals het telefoonsnoer. Super!

Back to Top