Jaaroverzicht 2023!


Hoi!!

De laatste dag van het jaar en ik plaats inmiddels alweer een aantal jaartjes een jaaroverzicht op de laatste dag. Ik blijf het leuk vinden om mijn blog door te scrollen en te zien wat ik iedere maand heb geplaatst en daar weer een favoriet uit te kiezen. Soms wilde ik er wel twee plaatsen, maar dat kwam ook door de gelegenheid waar ik het voor had gemaakt.
Dus ik heb het uiteindelijk toch bij 1 per maand gehouden.
Shakers hebben de overhand, maar hé, dat lijkt me logisch toch?! ;-) Maar liefst 8 stuks van de 12. Net las de cuties. Ook 8 stuks, maar dat komt ook omdat ik kleuren zo leuk vindt. Ik hou van heel veel stijlen en probeer ook zoveel mogelijk te doen + het mix en matchen van merken. Toch krijg ik regelmatig te horen dat het een echte Cornelie is ;-) In december plaatste ik de minste berichten. Dat klopt wel, omdat ik in november heel erg weinig had gemaakt, soms heb ik dat, dan komt er werkelijk niets uit mijn handen. Ik kan dat steeds beter los laten en ga dan andere creatieve dingen doen. Kleuren, tekenen, maar ook mijn hoek reorganiseren en soms gewoon lekker in mijn hoek zitten en een beetje rommelen ;-)

De rest van het jaar ben ik best productief geweest. Hier is mijn overzicht:


Januari


Februari



Maart


April


Mei


Juni


Juli


Augustus


September


Oktober


November


December

Iedereen bedankt die de moeite neemt om een reactie achter te laten. Ik ga het nieuwe jaar lekker verder en ik hoop jullie ook.
Fijne jaarwisseling en tot volgend jaar!

Liefs Cornelie

3 opmerkingen

Rhodé zei

Leuk om via zo'n overzichtje weer wat kaarten terug te zien. Ik vind je kaarten altijd mooi en inspirerend. Hopelijk laat je volgend jaar weer zoveel moois zien!

Angélique zei

Een heel mooie verzameling van de 12 favorieten van jou.
Ik wens je een goed uiteinde en een goed begin van een mooi jaar.

Nancy zei

Hey Cornelie,
Wat maak jij toch steeds juweeltjes!
Het zijn zo van die kaarten die ik graag zelf uitgevonden zou hebben...
Liefs,
Nancy

Back to Top