Sunday Shaker!

Hoi!!

Even een Sunday Shakertje tussendoor. Moet kunnen vind je niet?!
Twee vliegen in een klap. Een kaartje maken voor iemand die dit even heeeeeeeel erg verdiende en deze kaart kon ik gelijk combineren met de nieuwe challenge van Dutch Card Lovers, 
'Paddenstoelen op je kaart'.
Ik ben gek op paddenstoelen, dus deze challenge kon ik niet zomaar voorbij laten gaan!


Eigenlijk heb ik weinig stempels met paddenstoelen en dies al helemaal niet. Ik wilde toen graag de set van The Greetery, maar dat werd veel te gek vanuit Amerika.
Dus werd het deze cutie van Clearly Besotted!


De regenboog had ik al bedacht, dus deze twee wilde ik combineren.
De regenboog heb ik 6 keer uitgesneden en met acetate ertussen op elkaar geplakt.
Ieder boogje gevuld met verschillende kleurtjes en soorten shakertjes. Een beetje herfst kleurtjes, maar met het wit lekker fris.


De paddenstoel heb ik met Copics gekleurd, uitgeknipt en op de voorgrond geplakt.
Aan de onderkant nog een strookje dessinpapier met een passende tekst erop gestempeld. Dit bestrooit met glitter embossingpoeder en zo ontstond een glitter tekstje.
Om het hoogteverschil een beetje af te zwakken, heb ik nog een strik gemaakt. Ik hoop wel dat de strik de post overleefd...dat is een gokje.

Weer lekker mee bezig geweest met dit kaartje ;-)

Fijne zondag verder!

Liefs Cornelie

 

11 opmerkingen

Irene zei

Zo gaaf en vrolijk en dan ook nog elke regenboog een andere vulling, enig!
XxIrene

!neke zei

Ik vind hem geweldig !!!!!!
groeten Ineke

Rhodé zei

Met deze regenboog kon je lekker los gaan met je shakermateriaal! Leuk dat je een regenboog bedenkt bij de paddestoel. Echt een tof kaartje zo.

Marfien zei

Tof kaartje, leuk de regenboog met de verschillende kleuren "glitters"

GerJanne zei

Dat is echt gaaf die verschillende delen met schudmateriaal. Ik vind hem super en dat zal de ontvanger ook wel vinden. Leuke paddenstoel is het!

Marjan zei

Superidee en erg gaaf uitgewerkt met de verschillende shakervakjes in de regenboog, een erg mooi kaartje! Dank je wel voor het meedoen met DCL, Cornelie!

Ellen zei

Wat een waar kunstwerkje Cornelie! Super leuke schudkaart in heerlijke vrolijke kleurtjes. Leuk dat je meegedaan hebt met DCL. Groetjes Ellen

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een leuke kaart, leuk de schudgedeeltes.
gr Alma

Nicole Parmentier zei

Hij is helemaal super! Ik ben zo blij met je lieve en vrolijke kaartje!! Als ik er langs loop kan ik het ook niet laten om er even mee te shaken! Gisterochtend mijn handtekening gezet dus de timing was ook perfect.. Superlief en heel gaaf gedaan!! O ja, en natuurlijk ook bedankt voor het meedoen met DCL challenge, leuk je hier weer te zien!!

Kekke Kaarten zei

Wat ontzettend gaaf gedaan met de verschillende kleurtjes in de regenboog. Je paddestoel vind ik leuk! ik hou van deze stijl. :-))
Groetjes, Gerjon

Ankie vd Polder zei

Wat een superleuke, fleurige kaart. Groetjes, Ankie

Back to Top