Merry Monday!

Hoi!!

Merry Monday 29!

Deze sets met de 'critters' van Lawn Fawn, zijn zó schattig! Al een hele tijd wilde ik er iets mee maken, maar het kwam er aldoor niet van. Met de laatste release, zat er een kerst uitvoering bij. Deze heb ik niet gekocht, want ik had deze nog en daar had ik zelfs nog niets mee gedaan. Dus dacht ik...ik maak hier gewoon een kerstkaart mee. Waarom niet!


De backdrop van mama Elephant erbij gepakt en daarmee 'het bos' gemaakt ;-)
De stammetjes licht geblend en met fine liners wat streepjes gezet. De hoeken met Distress Oxides licht geblend.
Natuurlijk werd het een shaker!


De paperpad 'Spiffier Speckles Petit' van Lawn Fawn heeft prachtige papiertjes in supermooie kleurtjes en met mooie gouden spickles! Een klein reepje aan de onderkant, waarboven de critters mooi shinen!
De tekstbubbles erbij zijn ook zo leuk. Ik heb kerst sentiments uit andere setjes gebruikt en gelukkig paste deze er precies in.


Aan de onderkant nog wat blaadjes, geblend en spetters en alles, om de kaart af te maken.
Ik hou van deze kleurtjes!

Geniet van je week,

liefs Cornelie

6 opmerkingen

Angélique zei

Een heel vrolijk geheel, superleuk!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat kan zeker prima. Een superleuke schudkaart in mooie kleurtjes.
Lieve groetjes Miranda

Ellen zei

Supergaaf kaartje weer Cornelie…zo leuk met deze achtergrond!
Die beestjes doen het super erbij!
Groetjes Ellen

Rhodé zei

Zo leuk gecombineerd, al deze spulletjes! Ook leuk dat je een deel van de tekstballonnetjes hebt opgevuld met sneeuwsterren. Het is weer een heel leuk, uniek kerstkaartje geworden.

GerJanne zei

Ze zijn inderdaad heel schattig! En wat een leuk idee om dat shakergedeelte achter de bomen in het bos te doen!

Colien zei

Een schattige beestenbende in het bos, heel toffe shaker!
grtz Colien

Back to Top