Swap Saturday!

 

Hoi!!

En alweer de laatste swap met dit pakket en inmiddels zitten we ook alweer in de een-na-laatste maand van dit jaar. Ik weet niet hoe dat bij jullie is? Maar bij mij is dit jaar werkelijk voorbij gevlogen!!
We rollen straks zo alle feestdagen weer in en gaan alle kerstkaartjes versturen.
Dit is er ook een geworden, want het hema voor deze maand is:

'Christmas Feelings'

Ik heb een shaped card gemaakt met de want die ik ook in het pakket had gestopt.
Omdat ik als eerste voor deze supercute beer viel, wilde ik deze nog een keer gebruiken, zó schattig!
Ik besloot hem uit de rand te laten piepen.



Als eerste heb ik de want geblend met Distress Oxide Inks.  Met een stencil heb ik een patroontje gemaakt.


De beer heb ik gekleurd met Copics. Een ijsbeer, want dat past goed bij het seizoen nietwaar ;-)
Deze keer houdt hij een hart vast. Het randje rond het hart, matcht weer leuk met het randje langs de want. Een sneeuwster uit glitter papier en een stukje dessinpapier uit het pakket.
Mooi strass steentje voor de bling. 


Natuurlijk kreeg zijn neus een laagje Glossy Accents!
Met deze beer wordt alles leuk volgens mij ;-)

Benieuwd of Nicole ook de want heeft gebruikt. Ik heb zomaar een vermoeden van wel, maar hoe heeft zij deze verwerkt...heeeeel benieuwd! klik!

Gaan we de volgende maand weer starten met een ander pakket, leuk!!

Fijn weekend,

liefs Cornelie


9 opmerkingen

Rhodé zei

Ik ben al bij Nicole geweest en die heeft deze keer de want niet gebruikt, maar net als jij die leuke beer. Hij is echt heel leuk! Ik kan helemaal blij worden van zo'n klein setje waar je zoveel verschillende dingen mee kunt maken. Door de beer steeds iets anders in pootjes te geven, blijft het origineel. Jouw variant op de want is ook gaaf. Echt een lekker wintersfeertje!

Daphne zei

Heel leuk, schattig kaartje.
Ik hou van het aparte model, dat vind ik zó leuk altijd.

Colien zei

Geweldig leuke beer met hoog knuffelgehalte!
Mooi op de want en toffe details, zó gaaf!
grtz Colien

Nicole Parmentier zei

Niet de want maar wel de beer gebruikt! Het is ook zo een cutie!! (en van mijn want had ik al een shaker gemaakt dus die zat niet meer in mijn pakket..) Maar wat een leuke combi dit! Ik houd sowieso erg van kaartjes in een andere vorm al maak ik ze zelf zelden, het zit gewoon niet in mijn systeem denk ik. Ook het achtergrondje is tof, hoog knuffelgehalte zoals Colien al zegt!

Dotty Jo zei

What a beautiful card! Jo x

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een liefje Cornelie en het jaar is zéker voorbij gevlogen, heel apart.
Lieve groetjes Miranda

Angélique zei

Ook jouw kaart is geweldig leuk. Die beer is zo superschattig! Leuk met al die vrolijke kleuren.

Marjan zei

Ik ga zo nog bij Nicole kijken, maar lees dat zij de want niet gebruikte, maar weld e beer. wat een leuke mogelijkheden met dit pakketje en wat een gave kaart weer, Cornelie. Onwijs leuke combi!

Kekke Kaarten zei

Nou, dat is toch weer super leuk bedacht met die handschoen! Heel origineel! En dan dat hartje tussen zijn pootjes, té cute gewoon. Leuk gedaan Cornelie.
Groetjes, Gerjon

Back to Top