Food & Drinks!

Hoi!!

Een nieuwe maand, een nieuwe challenge bij Cloud9 Crafts!

'Food & Drinks'

Daar kan ik wel wat mee. Ook weer leuk om een nieuwe variant te maken met de Mug!
Een kerst variant, maar natuurlijk! Deze kon niet ontbreken. Ger Janne zei het al :-)


Als basis een cirkel die gebruikt en daar ook 1 uit dessinpapier van Sunny Studio gesneden. Dat had ik nog over van het Swap pakket van vorig jaar.
Voor deze kaart heb ik ook mijn vilt weer eens gebruikt. Ik kwam op dat idee omdat ik het gewei wilde gebruiken en in het echt heeft een gewei ook iets zachts, iets viltachtigs dus!
Daarna ook de sneeuw, de kerstboom en de hulstblaadjes uit vilt gesneden.
Qua stijl vind ik het ook goed bij dit kaartje passen. Lekker cozy!


Verder heb ik weer veel merken met elkaar gecombineerd. Uit de Mug van Doodlebug wilde ik een shaker gedeelte snijden. Na even zoeken vond ik een geschikte bij de dies van mama Elephant. 
'Boba Tea'. Precies wat ik zocht.


Het sjaaltje is van Lawn Fawn, van de set Woodland Critter Huggers Winter.
Het gewei komt van de basis set Woodland Critter Huggers.
Het lepeltje komt van de set 'Stitched Mug Frame" van lawn Fawn.
Alle andere spulletjes in en op de beker zijn van de set van Doodlebug.


De shakertjes zijn van Buttons Gallore. Nog een tagje aan de bovenkant, gemaakt met de set van MFT .
Het tekstje komt van een set van Mama Elephant.

Misschien dat ik de volgende keer een nieuwjaars Mug ga maken. Ook wel leuk misschien ;-)
Wie weet!

En weer een kerstkaart erbij!

Fijne dag nog,

Liefs Cornelie

 

5 opmerkingen

Angélique zei

Een heel schattige, gezellige kaart, heel leuk bedacht en mooi uitgevoerd.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat mooi gecombineerd al die verschillende stansen van verschillende merken en alles past perfect bij elkaar Cornelie. Een mooie feestelijke kerstkaart.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Kijk!! Daar is de eerste kerstmug! En wat gaaf dat de lepel door het shakergedeelte te zien is! Echt tof gedaan! Dat kleien koekvrouwtje is ook enig!

Lian Swagemakers zei

Wat een leuke kaart is het weer. En wat een combinatie van verschillende merken. Jij bent daar expert in. Super mooi!!

Rhodé zei

Deze is leuk! Lekker vrolijk en een leuke middag van merken. Die gingerbread poppetjes geven altijd direct een gezellig sfeertje aan je kaart, hè?!

Back to Top