New Job!

Hoi!!

Anderhalve week geleden appte Nadine mij dat ze een nieuwe baan heeft. Cool!!
Dus de volgende dag heb ik gelijk een kaartje voor haar gemaakt.
Onder het kader van 'Use Your Stuff' heb ik allerlei 'oude' setjes gebruikt.


Het notitite blaadje met klem en paperclip is een superleuke set van Sugar Pea. Er hoor een stempelset bij waarmee je de lijntjes kunt stempelen.
Yes! zijn de alfabetletters van The Stamp Market, echt mijn favoriet.


De vulpen is een stemeplsetje van Heffy Doodle en heb ik gekleurd met Copics. De typemachine is van Hero Arts. @ en de kleinste tekst is weer van MFT en new job weer van Clearly besotted ;-)
Het papier op de achtergrond, hout en de typeletters zijn ook al heeeel oud, maar wel heel leuk voor deze kaart!
Dit soort kaarten maak ik altijd met zoveel plezier.

PostNL had weer moeite met bezorgen. Ik had deze kaart 26 september op de post gedaan en 05 oktober wisten ze de brievenbus pas te vinden...ongelooflijk!
En volgend jaar stijgen de prijzen doodleuk weer...

Gezellig als je langs kwam,

liefs Cornelie

4 opmerkingen

Rhodé zei

Echt een mix van merken. Ik vind hem echt superleuk. Door alle details blijf je ernaar kijken!
En wat PostNL betreft: het is echt belachelijk. Poststukken die ik op vrijdag in m'n app zie staan krijg ik standaard pas op woensdag of donderdag bezorgd. Ze zouden zich echt moeten schamen!

Daphne zei

Hou op over de prijzen......
8 CENT maarliefst en dan lees ik dat het de maximale wettelijke toegestane prijs verhoging is.
Niet normaal toch!!!!
En je kan nergens met je "klacht/onvrede" naartoe.
Zo jammer dat die postbezorger van een paar jaar geleden niet is blijven bestaan (Sannd of zoiets), dan was er concurrentie geweest.
Nu je kaart......
Het is een hele stoere, leuke.
Leuk om verschillende stansjes en spullen te combineren, het is echt een kaart die past bij een nieuwe baan.

Anoniem zei

Idd wat Daphne zegt…tis echt niet normaal en er ook nog eens zolang over doen, tis niet leuk meer om een kaartje te sturen. Ook de kerstzegels worden duurder!
Jouw kaart is iig weer toppie! Superstoer gemaakt met leuke mallen.
Groetjes Ellen

Angélique zei

Een heel leuke kaart.
Tsja, Post NL..... ik maak er maar geen woorden aan vuil.

Back to Top