Swap Saturday!

Hoi!!

Bij iedere swap verzinnen we ook thema's en gaan daar dan mee aan de slag. Deze keer had ik bedacht:

'Let's Move'

Ik zag bij Jennifer een super leuk techniekje en dat wilde ik wel eens proberen...


Het bleef bij proberen want er Moved helemaal niets in mijn kaart...Ik had al een beetje een voorgevoel dat dit zou gebeuren ;-)
Ik heb het zo gelaten en ga het zeker nog eens proberen als ik iets meer tijd heb!
De draadjes zie je hangen, maar daar zat geen beweging meer in.


Het raam is van Lawn Fawn en heb ik als shaker frame gebruikt.
Achtegrond met Copics gekleurd. De basiskaart met een stencil geblend.


De kerstsokjes uit de stempelset heb ik deels gepaperpieced, altijd een leuk effect vind ik dat!
De rest met Copics.

Al met al vind ik het kaartje prima, maar wel jammer dat het 'Move' element het niet doet.
Gewoon te weinig tijd en ik heb afgeleerd om dan mezelf in alle bochten te wringen.
Het is zoals het is ;-)
Ik gooi deze techniek zeker nog een keer in de herhaling.

Ik voel aan alles, dat Nicole een knaller van een kaart heeft, heel nieuwsgierig dus! klik!

Volgende maand alweer de laatste kaart met dit pakket.


Gezellig als je langs kwam!

Fijn weekend,

liefs Cornelie

6 opmerkingen

Rhodé zei

Nu wordt ik wel heel nieuwsgierig naar dat techniekje...Want als het jullie allebei niet lukt moet het wel heel ingewikkeld zijn. Maar wat maakt het uit? Je hebt een superleuk kaartje gemaakt en heerlijk bezig geweest. Dat is wat telt. Fijn weekend!

Angélique zei

Jammer dat de techniek niet lukte zoals je wilde, maar erzif toch beweging in de kaart in de vorm van shakermateriaal. De kaart ziet er superleuk uit.

Femminde zei

Wat leuk gemaakt!! OOk tof zonder dat techniekje.
Ik heb zo gelachen dat jullie allebei dachten dat de ander het wel voor elkaar had gekregen. Maar toch niet. Wie weet lukt het nog eens.
Fijn weekend!!
Groeten van Femminde

Marfien zei

Wie weet, denk je te moeilijk :-) Maar zonder al die bewegingen vind ik het toch een tof kaartje

Marjan zei

Ik heb bij Jennifer ook wel eens gehad dat ik iets probeerde wat er bij haar zo simpel uitzag en wat ik niet voor elkaar kreeg, maar ja... Ook al "moved" er niks, het is echt wel een heel gave kaart met de mooie raamshaker ende leuke sokjes!

Nicole Parmentier zei

ha ha het leek zo simpel hè! Ik was er van overtuigd dat het jou wel gelukt was! Misschien moeten we hem er nog een keertje ingooien en hem dan allebei nailen! Maar je kaartje is toch weer echt supergaaf geworden. Dat we allebei een raam (en ook nog in dezelfde vorm!) gebruikt hebben is wel super grappig maar ze zijn gelukkig toch wel verschillend geworden. Mijn kaartjes voor de volgende swap saturday zijn ook al klaar, het was weer een heerlijk pakket om mee te werken!

Back to Top