Merry Monday!

 

Hoi!!

Merry Monday 15!

Naast een Merry Monday ook een tweede voorbeeld voor de lopende Liftchallenge met de masking techniek. Deze loopt nog tot a.s. vrijdag 28 april 18.00 uur.
Deze keer iets meer in mijn eigen stijltje en niet met kleine stempeltjes, maar met een grote background stempel!



Een stencil, gemaakt met mijn Silhouette, en daarin met embossing inkt de achtergrond stempel van Simon Says Stamps afgedrukt en geheat embosst met witte embossingpoeder.  Dit met 4 verschillende kleuren inkt geblend.


Een beetje bling aangebracht met Nuvo Crystal drops.
De tekst Christmas heb ik meerdere keren uit cardstock gesneden, maar de bovenste laag uit een dubbelzijdige tape en op de bovenste laag en Silk Microfine Glitter van Elizabeth Craft Designs. Het heet Silk Glitter, maar het is ook echt zo dat dit een zijdeglans geeft. Ik vind het echt supermooi! 

De tekst Joy gemaakt met de DYMO tang en als puntje op de i een mooie plak parel.

Het geheel geplakt op een basiskaart met een mooi dessinpapiertje van Taylored Expression.

Ik heb zo'n lol in mijn Merry Monday kaartjes, omdat ik echt al mijn kerstspulletjes gebruik! had niet verwacht dat ik het zo leuk zou vinden ;-)
Zo zie je maar weer!

Geniet van deze nieuwe week!

Liefs Cornelie



4 opmerkingen

Rhodé zei

Ik herken in dit kaartje inderdaad wat meer jouw stijl. Misschien mede door de kleuren die je gekozen hebt. Een leuke kaart zo! Leuk ook dat je zo geniet van het maken van de kerstkaarten. Pas maar op straks moet je nog op zoek naar mensen waar je een kerstkaart naar moet sturen omdat je er zoveel hebt! Hihi.

Daphne zei

Deze CAS variant kerstkaart vind ik ook weer heel erg leuk!
Ik doe al jaren mee met 52 Weeks to Christmas, ideaal, aan het eind van het jaar.
En...... inderdaad, het hele jaar door gebruik je je Kerst spullen.
Soms zit ik met 35 graden en mooi weer een kerstkaart te maken, dan vragen ze zich hier in huis wel af of ik wel goed wijs ben, haha.

Anoniem zei

Supergaaf kaartje Cornelie, je hebt het weer mooi voor elkaar weer een kerstkaart te maken…ik vind het een toppertje!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Ina ( Frysk Famke ) zei

Prachtige kaart Cornelie.

Word hoog tijd om aan kerst te beginnen
als het geen race tegen de klok word...

Goed weekend Ina

Back to Top