Sunday Shaker!

Hoi!!

Vorige week zondag was mijn zus jarig. Ik wilde graag een kaartje speciaal voor haar maken.
Ze houdt heel erg veel van bloemen en zo kwam ik op dit idee. Niet nieuw, wel altijd leuk, vind ik.
Natuurlijk werd het een shaker kaartje!


De vaas is een die van de Action, een super toffe set! Maar nu heb ik alleen de jar gebruikt.
Deze meerdere keren uit cardstock gesneden en ook uit vellum. Dat werd de achtergrond en heb ik deels gekleur met copics alsof er water in zit. Samen met het shaker materiaal moet dat het effect versterken ;-)


De bloemen heb ik hgemaakt van 2 verschillende dies. De stelen zijn van Memeory Box, waarvan ik de bloemen heb afgeknipt. De Stitched flowers van MFT heb ik ervoor in de plaats gedaan omdat deze kleiner zijn. Gekleurd met Copics en accentjes gegeven met Fineliners.
De restjes die tussen de stelen overbleven van het uitsnijden, werden, omgedraaid, weer blaadjes, en zo werd het een volle vaas.


Het shakermateriaal is weer een mixje uit mijn nog steeds groeiende collectie haha. Het is net een snoepwinkeltje. Ik word er altijd heel erg blij van!
Het touwtje is weer van een set van The Stamp Market, net als de tekst op het labeltje. 

De achtergrond heb ik gemaakt met Hot Foil en dit heb ik daarna geblend.
Deze kleurtjes vind mijn zus erg mooi weet ik en ik eigenlijk ook wel!
Een mini Slimline card en dat vind ik altijd een heel leuk maatje. Voorheen ook wel Scraplings genoemd.

Mijn zus nam ons (mijn andere zus en ik) mee voor een lunch. Heerlijk en heel erg gezellig!

Gezellig als je weer even kwam spieken en genet van je zondag!

Liefs Cornelie

4 opmerkingen

Sarah zei

Ik vind de kaart geweldig! Dat vaasje zag ik nog niet bij de Action, wil ik ook. Prachtige kaart. 😉

Angélique zei

Het is weer een plaatje! Een heel gezellige vaas met bloemen, inclusief shaker natuurlijk waarvoor je het materiaal perfect gekozen hebt.
Lijkt me heel gezellig, 3 zussen die samen lunchen.
Fijne zondag!

Rhodé zei

Toffe kaart! Dat vellum op de achtergrond van het vaasje geeft inderdaad nog meer het watereffect. Gezellig, zo'n lunch met z'n drietjes!

GerJanne zei

Wat leuk zo'n lunch met 3 zussen! Dat is qualitytime. En je kaart is natuurlijk helemaal top!! Zo leuk hoe je dat schudmateriaal gedaan hebt.

Back to Top