Sunday Shaker!

Hoi!!

Deze keer geen shakerkaart, maar een boekje met een shaker element, of hoe je dat ook noemt ;-)
Ik liep alweer een poosje te denken om een ideeënboekje te maken, omdat ik meer ideeën heb als tijd...
En als ik dan tijd heb, weet ik vaak niet meer wat ik had bedacht. Dat moet anders ;-)




Mijn Mini Cinch tevoorschijn gehaald, nou ja, die pak ik eigenlijk zo, want deze heeft een plekje in mijn hoek, omdat ik het zo'n mooi apparaat vindt haha!

Als ik een ideetje heb, dan denken wij (Tim en ik) vaak aan de film The Dispicable Me, waarin de hoofdpersoon op een zeer komische manier zegt;
Gloeilampje!
Dus sindsdien zeggen wij als we een goed idee hebben;
Gloeilampje ;-)
Daarom de grote shaker gloeilamp op de voorkant en de tekst past er natuurlijk ook helemaal bij.


Het kaftpapier is alweer heel wat jaartjes oud, maar paste zo mooi bij de stickertjes van Simple Stories die ik aan de binnenkant wilde gebruiken.
Net als de vellen aan de binnenkant, ook van Simple Stories, maar weer uit een eerdere serie.


De binnenkant heb ik eenvoudig gehouden om ruimte over te houden om mijn ideetjes uit te kunnen schrijven/tekenen.


De gloeilamp heb ik overigens met de Silhouette uitgesneden.
Het shaker materiaal is van allerlei verschillende soorten en kleurtjes bij elkaar gezocht, zodat het mooi bij het papier past.


Met de Mini Cinch echt zo gemaakt!


Aan het spiraal nog een strik van verschillende soorten lint en ook weer zo'n leuk shaker balletje, die je zelf kunt vullen. O, zo leuk vind ik dat!


Nou laat de ideetjes maar komen!

Fijne zondag,

liefs Cornelie

 

3 opmerkingen

Angélique zei

Wat een gaaf boekje heb je gemaakt! Alles past zo mooi bij elkaar en h3t ziet er zo vrolijk uit. Het boekje is al inspiratie op zich, de ideeën komen vast vanzelf.

Rhodé zei

Wat een gaaf boekje! Die krijgt vast ook een mooie plek in je hoek. Leuke kleurtjes heb je gekozen. Die geven vast extra inspiratie!

nicolevb zei

wat een geweldig boekje is dit geworden
Ik schets mijn ideeën in een saai boekje maar deze is fantastisch

Back to Top