Sunday Shaker!


Hoi!!

Alweer een week voorbij en dus tijd voor een nieuwe shaker kaart. Afgelopen vrijdag was de dochter van Nadine jarig en daar maakte ik deze kaart voor. Wat ik vorige week al zei, ik had nog een ideetje met deze windmolentjes en het is gelukt wat ik in gedachten had.


De molentjes wilde ik verwerken in een shakerkaart, maar ook laten draaien. Dat betekend, gaatjes maken in het acetate, waardoor het shakermateriaal er ook weer eruit kan vallen ....
En door het kader moesten de molentjes met draaien ook niet vast lopen.
Dit heb ik opgelost door niet al te klein shakermateriaal te gebruiken en onder de molentjes 2 ringetjes van cardstock te plakken, zodat ze iets hoger dan het kader komen en daardoor niet vastlopen


De molentjes heb ik 2 × uitgesneden zodat deze stevig zijn en daardoor ook makkelijk draaien.
Het papier heb ik eerst geblend met Distress Oxide.
Broken China, Pine Needles, Villainous Potion, en de roze had ik nog liggen en heb ik volgens mij met Ballet Slippers van Lawn Fawn geblend.
Wat glitters en zo kwamen de brads ook weer eens van pas ;-)


Natuurlijk even een 'actie filmpje' ;-))

Aan de binnenkant ook nog een molentje, maar deze heb ik niet op de foto staan.

Gezellige zondag nog.
Mijn laatste dagje, morgen weer aan de bak. Ook weer goed. Ik heb heerlijke weken gehad!

Liefs Cornelie

10 opmerkingen

Je@net zei

Wauw...echt super gaaf gedaan, Cornelie!

Angélique zei

Heel leuk, dat heb je heel doordacht gemaakt. Knap dat je al die wensen van jezelf in de kaart hebt kunnen stoppen.
Succes met werken morgen, ik begin dan ook weer.

Daphne zei

Sjonge jonge, wat ben jij toch creatief!!!!!
Heel heel erg leuk weer.

Marfien zei

vrolijke kaart om je vakantie mee af te sluiten :-) het waait flink dus de molentjes zullen wel draaien . . .

Nicole Parmentier zei

Het is weer een technisch hoogstandje geworden deze shaker! Echt superleuk weer!!

GerJanne zei

Aha, dus echt nog steeds vakantie. Gek is dat, dat het bij een ander altijd langer lijkt dan bij jezelf ;-)
Je kaart is helemaal top! ZO leuk dat de molentjes echt kunnen draaien.

Dora zei

Geweldig

Kekke Kaarten zei

Super creatief bedacht weer! En die zoete kleurtjes, ik hou er van :-) de glittertjes op de molentjes zijn een leuk detail. Wederom een tof kaartje!

Marja Sch zei

Wat een geweldig mooie kaart. Super leuke kaart met die molentjes.Groetjes Marja

Bernadet zei

Waanzinnig hoe je dit gemaakt hebt Cornelie!!

Back to Top