Hoi!!
Haha, ja m'n sneak peek was een echte sneak peek! Inderdaad een beetje wazig, maar dat was ik zelf ook, want ik heb gisteren de hele dag met hoofdpijn gelopen, misschien lag het daar aan?!
Maar wazig of niet, hier heb ik een paar haarscherpe foto's van m'n serie circelkaarten.
Haha, ja m'n sneak peek was een echte sneak peek! Inderdaad een beetje wazig, maar dat was ik zelf ook, want ik heb gisteren de hele dag met hoofdpijn gelopen, misschien lag het daar aan?!
Maar wazig of niet, hier heb ik een paar haarscherpe foto's van m'n serie circelkaarten.
Clean en simpel, is een stijl waar ik heel erg van hou, maar best heel erg moeilijk is, vind ik, om te maken. Ze noemen het simpel maar dat is het verrevan, om ze mooi te krijgen is best lastig. Maar ik ben best tevreden over deze! Zomaar!
Het papier is van het Kruidvat. De stempels zijn van Inkadinkado. Voor de hartjes heb ik diverse knoopjes gebruikt en sculpture flowers, deze komen her en der vandaan, en scrappersflos en nog ander draad.
en deze laatste nog!Dit papier is van de Action.
Sinds gisteren zit ik in een dip, alles wat er uit m'n vingers komt is vreselijk of mwôh! Getver, dat kan ik natuurlijk nu helemaal niet gebruiken!
Gezellige dag!!
