Sunday Shaker!

Hoi!!

Jawel, ook dit jaar heb ik weer een aantal Halloween kaarten gemaakt. Heerlijk om te doen. Ik heb de tekst dit jaar neutraal gehouden, zodat ik deze rondom Halloween random naar iemand kan sturen. Onverwachte post is op zijn best, toch?!
Het is tevens een inspiratievoorbeeld voor de challenge van de maand oktober bij Cloud9 Crafts:

'Creepy Crafts'


Voor deze kaart gebruikte ik de mooie Backdrop van Lawn Fawn, het spinnenweb! Daar heb ik een transparante shaker van gemaakt, omdat je in het echt ook door een web kunt kijken, dus dat leek me leuk. Afgewerkt met de Rectangle Frame Die uit een mooi subtiel glittert cardstock.


De Cauldron, oftewel de stoofpot/ketel, was liefde op het eerste gezicht. Zo leuk! Dit was ook de basis voor deze kaart en verder is het, zoals altijd, onder mijn handen gegroeid.
De ketel heb ik geblend met twee kleuren inkt, Hippo en Zwart en met een keukenpapiertje nog wat zwarte inkt hier en daar gedept. Daarna ook nog met glitterpasta, om de ketel zo'n verweerd uiterlijk te geven. Tijdens het maken, ontstond het idee om deze bovenop een stapel boeken te zetten. 
Kookboeken welteverstaan, met wel heel veel creepy recepten ;-)
Op deze kaart heb ik de Eyeball Soup gemaakt, haha, mmmmm...Mjammie!


Daarna het aankleden van de kaart/ De wiebeloogjes in de soep en de snoepjes. Een spinnetje dat nét niet in de soep beland ;-) Een vleermuis, die ook nog in de keuken rond dwarrelt.
De dauwdruppeltjes op het web met Glossy Accents.


De kookboeken van titels voorzien en plaatjes. De tekst 'BOO', blijf ik leuk vinden ;-)
Deze uit drie kleuren cardstock gesneden en de bovenste twee kleuren met de hand 'Drips' uit geknipt.
Je kunt je zo heerlijk uitleven op deze kaarten!

Als je meedoet met de challenge, maak je kans op een shop tegoed van €20,00. Heerlijk toch?!
Upload je kaart op Instagram of Facebook en vergeet niet de hashtag
#c9craftschallenge te gebruiken!

Happy Sunday!

Liefs Cornelie


Gebruikte materialen klik!

1 opmerking

Colien zei

GE-WEL-DIG!! Wat een toffe shaker, erg gaaf zo transparant! Ben dol op Halloween, zowel de echt griezelige als deze bijna schattige versies, heerlijk!
grtz Colien

Back to Top