New Car!

Hoi!!

Zijn we al beter? Nee...nog niet helemaal. Het is een hardnekkig virus en ziek wil ik het niet meer noemen, maar fit ook nog steeds niet. We rommelen wat in huis en zijn vooral heel sloom!

De kaartjes die ik laat zien heb ik de afgelopen weken allemaal gemaakt, ik moest er een heleboel maken. Er was van alles te vieren!
Zo ook een nieuwe toet toet.


De cirkel die die ik heb gebruikt heb ik bij de Action gescoord. Soms loop je tegen hele leuke dingen aan  en dan kan ik het niet laten! ;-) Deze set bestaat uit drie delen en ik heb ze alledrie uit wit cardstock gesneden, maar daarna kleur gegeven met blenden.


Het autootje en de rand dessin papier aan de bovenkant zijn beide oudjes van MFT, net als de letters die ik heb gebruikt voor 'New Car'.


Op de achtergrond een embossing folder van Stampin Up gebruikt.
Use your stuff en Mix and Match ;-)

Ik vind het wit altijd erg mooi met al die groen tinten.

Gezellige dag nog!

Liefs Cornelie

Geen opmerkingen

Back to Top