Vervolg Lay Out's!

Hoi!!


Afgelopen zondag plaatste ik ook een berichtje met Lay Out's en dit waren nog 2 andere die ik met de workshop heb gemaakt. Zoveel plezier heb ik gehad met het maken van deze Lay Out's!
Ik was in april met mijn vriendin naar de Vlindertuin geweest. Dit is op 10 minuten afstand van mijn huis en daar heb ik toen foto's gemaakt van, uiteraard, de vlinders en ook nog mooie vogels die ze daar hadden. Deze foto's kwamen met deze workshop goed van pas!


Ook de tekstjes had ik thuis al voorbereid met de Cricut. Verder kregen we een mooi pakket met mooie papiertjes en allerlei diecuts en stickertjes. Verf, pasta en inkt konden we daar gebruiken.


Hier een close-up. Met inkt en kwast een achtergrond met strepen gemaakt. Splatteren en met een stencil nog pasta aangebracht. Verder je eigen kleurtjes, passend bij de foto uitzoeken en een mooi collage maken, met als voorbeeld een Lay Out van Johanna ter inspiratie.


Dit was ook naar aanleiding van een voorbeeld van Johanna. Dit was de eerste die ik had gemaakt. Misschien ietsje te druk naar mijn mening, maar toch ook wel weer leuk met al die laagjes, nietjes, draadjes, inkt en alles ;-)
De kleuren van deze foto's matchte zo goed met het papier.
In ieder geval heel inspirerend en heerlijk relaxed om te doen!




Het scrappen staat weer op de kaart!

Binnenkort... Boekjes!

Fijne dag verder,

liefs Cornelie

3 opmerkingen

Daphne zei

Zo leuk dat je weer helemaal terug bent in het scrappen, daar heeft deze workshop mooi aan bijgedragen.
Mooie kleuren zeg, Lila,blauw, lavendel, héél gaaf.
Ben benieuwd naar je boekjes....

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ook deze layouts zijn gaaf en zo leuk om alle verschillende materialen en technieken die aan bod komen op zo'n pagina te zien.
Lieve groetjes Miranda

Marjan zei

Prachtig Cornelie, leuk dat je weer lay-outs maakt! Lekker kliederen, maar niet teveel op deze lay-outs en mooie indeling ook. Ook hoe de kleuren bij elkaar passen is top.

Back to Top