Scrap Lay Out's!

Hoi!!

Een aantal weken geleden heb ik een workshop gevolgd van Johanna in het Scrap Ateljeetje.
Johanna kende ik uit de tijd van bij Oma Dee en had haar al heel wat jaartjes niet gezien. Meestal zijn de workshops op vrijdag bij het Scrap Ateljeetje, maar nu op een maandag. Leuk! Gelijk ingeschreven en wat was het een leuke en gezellige dag! Samen met Nadine.



We konden als ik het goed heb onthouden wel 5 Lay Out's maken. Uiteindelijk werden het er bij mij 3, maar daar ben ik heerlijk mee bezig geweest.


We kregen een heel kleurrijk pakket, dat zou je niet zeggen als je deze lay Out ziet ;-)
Ik had deze foto van Tim in het zwart/wit uitgeprint en in het pakket zaten ook heel veel blauw tintjes. Dat paste heel mooi bij deze foto vond ik. Met hier en daar een paar gouden en roze accentjes.
Johanna gebruikt veel waterverf. Spattert veel met verf en werkt met laagjes en scheurt haar papier.
Ik ben veel strakker, maar ik vond het heerlijk om te doen en werd er enorm door geïnspireerd. Heerlijk!
Dus bovenstaande foto is naar een idee van Johanna, met wat inbreng van mezelf ;-)


Ik had thuis ook nog dezelfde foto in kleur en wilde daar ook nog een Lay Out mee maken.
Eerst lekker door mijn spulletjes gerommeld om bijpassende materialen te zoeken. 
Ik heb echt van alles door elkaar gebruikt. Papier, acetate filmstrip, stempels, stencils, verf, DYMO tang, Cricut, diecut, stickers. Echt leuk om te doen, ik was dat even helemaal kwijtgeraakt!


Vorig jaar had ik deze nog wel gemaakt. Ik heb fotoboeken voor Tim gemaakt met allemaal verschillende Lay Outs, met allemaal leuke, belangrijke herinneringen, zo heeft hij een leuk naslagwerk.
Iedere keer als ik dat boek in mijn handen heb, ben ik blij dat ik dit heb gedaan.

Ik heb nog wat projectjes klaarliggen die ik ook nog wil vastleggen, dus ik hoop het scrappen weer iets vaker te doen.

Andere Lay Outs laat ik op een later moment nog zien.

Wie van jullie scrapt er ook af en toe? Ik ben heel benieuwd!
Mijn liefde voor scrappen is echt door Nadine gekomen. Zij is daar echt een kei in!

Fijne zondag,

liefs Cornelie

3 opmerkingen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat gaaf dat je de workshop nu kon volgen en je laat hele mooie layouts zien Cornelie. Ik ben er ook nog regelmatig mee bezig (scrappen) maar dan vnl in de vorm van mini albums. Zo leuk om boekjes onder je handen te zien groeien en ik kijk liever zo foto's dan op de computer. Mijn meiden vragen ook regelmatig om de oude foto albums te mogen zien. Het leeft meer, zeker met tekst e.d erbij.
Lieve groetjes Miranda

Marfien zei

Mooie pagina's laat je zien, je maakt zo wel een heel mooi fotoboek, moet zeggen dat Tim wel erg op jouw lijkt :-)
Gezellig om weer eens met Nadine te werken, leuke foto van jullie samen

Marjan zei

Gaaf hoor, lay-outs maken vond je altijd al leuk en dan gezellig met Nadine! Ook nog bij iemand die je kende.
Ik vind beide lay-outs gaaf, die in kleur ook dus! Moet zeggen dat ik er niet meer zoveel spullen voor zou hebben, het is al lang geleden dat ik nog lay-outs maakte.

Back to Top