Sunday Shaker!

Hoi!!

Vorige week was er weer een nieuwe Summerrelease van Lawn Fawn, met onder andere dit schattige imkertje. Té leuk. Gelijk gestempeld en gekleurd. Het gaas voor het snoetje van het beertje heb ik in de hoekjes gearceerd met een scherp grijs potlood. Zo blijft het doorzichtig en zie je toch dat het gaas is. Op de laatste foto zie je het beter.


Het kaartje opgebouwd met een basiskaart en daarop een dessinpapiertje, ook uit een nieuw blokje van Lawn Fawn. Wit cardstock gesneden en daarop met een stencil de Hexagons geblend. Met Stitched Swirls heb ik de achtergrond nog iets extra's gegeven + de gouden splatters.


Van de bloem een shaker paneeltje gemaakt met bijtjes en nog meer leuk shakermateriaal. Het gras gesneden uit dessinpapier. Daarop het imkertje, bijenkast en bijtjes een plaatsje gegeven.
Het geheel weer gemat op een ander dessinpapiertje voor een beetje contrast.


De tekst met het bijtje om het af te maken...en natuurlijk de binnenkant!


Hier ook nog wat blendwerk en een paar bijtjes ;-)

Geniet van je zondag. Ik ga vandaag met mijn zussen naar Discodip. Een festival op deVeluwe, georganiseerd door Miljuschka. Een culinair festival met van alles en nog wat. Ben benieuwd ;-)

Liefs Cornelie

5 opmerkingen

Angélique zei

Ah, wat lief, mooi, schattig. Heel tof gemaakt!

Daphne zei

Suuuuuper lief, je kaartje.
Dat lijkt mij en leuk festival, dat ga ik eens opzoeken..... veel plezier

Colien zei

Wat een tof kaartje, echt een heel leuke shaker!
Veel plezier bij Discodip, lijkt me inderdaad erg gezellig.
grtz Colien

GerJanne zei

Goh... woon ik om de hoek en ik wist niet eens dat er en festival was! Ik fietste er vanmiddag nog langs! Was vast superleuk. Heb je nog workshops of masterclasses gedaan?
Je kaartje met die schattige imker is erg leuk! Inderdaad op de laatste foto prima te zien dat gaas. Heel mooi gedaan!

Rhodé zei

Echt een leuke bijenkaart! In die grote bloem kun je lekker wat shakermateriaal kwijt. De stitched swirls brengen de kaart echt tot leven. Je hoort ze bijna zoemen, die bijtjes😉

Back to Top