Sunday Shaker!

Hoi!!

Een Sunday Shaker en dit keer een geboortekaartje!
Het geboortekaartje heb ik als inspiratie gebruikt. Sommige elementjes terug laten komen en ook de kleuren. De Arch op het geboortekaartje zelf vond ik ook leuk om te gebruiken en daar wilde ik een shakerframe van maken.


De set van Lawn Fawn met het waslijntje, blijft te leuk voor geboortekaartjes. Het is een tweeling, een jongen en een meisje, dus ik heb een jurkje en een tuinbroekje opgehangen.
Een heel klein beetje roze en blauw gebruikt, maar verder voor de neutrale kleuren gegaan, zoals het geboortekaartje zelf.


In het shakermateriaal heb ik de voorletters van de namen gestopt, wat diecuts van veiligheidsspeldjes en speentjes. Verder neutraal shaker glimmertjes.


Op het moment loopt de challenge bij Cloud9 Crafts 
'Alpha's & Digi's'. Genoeg Alpha's op deze kaart ;-)


Hier nog een foto met het origineel erbij.


En ook de binnenkant nog in stijl afgemaakt. Ik hou van geboortekaartjes maken. Zo leuk om te doen!
Fijne zondag!

Liefs Cornelie

5 opmerkingen

GerJanne zei

Oh wat en geweldige kaart voor de tweeling! Erg leuk met de tekstballonnetjes.
En natuurlijk het shaker gedeelte met gaaf shakermateriaal!

Kaartenkraam zei

Superleuke kaart voor deze tweeling. Leuk gedaan met de wolkjes met tekst en de geruite achtergrond doet het ook heel goed.

groetjes van Ank

Daphne zei

Schattig kaartje.
Zo lief, dat subtiele blauw en roze en de rest neutraal.
Dat je plezier hebt ik het maken van dit soort kaartjes kan je wel zien.

Rhodé zei

Wat een mooie kaart! Leuk om te zien dat het echt niet altijd blauw of roze hoeft te zijn om het de uitstraling van een babykaartje te geven. Het detail aan de binnenkant van 2 i.p.v. 1 hartje vind ik weer geniaal bedacht!

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een leuke kaart is het geworden.
door jou maakte ik ook een aantal schudkaartjes.
groetjes Alma

Back to Top